چهارمین دوره مسابقات «همراه با نور ولایت» در ملایر برگزار می‌شود
کد خبر: 4101442
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۸

چهارمین دوره مسابقات «همراه با نور ولایت» در ملایر برگزار می‌شود

کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر از برگزاری چهارمین دوره سلسله مسابقات «همراه با نور ولایت» در این شهرستان خبر داد.

ایرج یارمحمدی کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایرایرج یارمحمدی، کارشناس واحد قرآنی اداره تبلیغات اسلامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: مسابقات همراه با نور ولایت از حکمت‌های نهج‌البلاغه است که با همکاری اداره تبلیغات اسلامی ملایر و بنیاد نهج‌البلاغه شهرستان به‌صورت سلسله‌وار در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه تاکنون سه مرحله از این مسابقات از حکمت ۱ تا ۱۶۱ در هر مرحله 40 حکمت نهج‌البلاغه برگزار شده است، افزود: این مسابقات به‌صورت کشوری و به‌صورت مجازی و با استقبال خوب علاقه‌مندان همراه بوده است.

یارمحمدی از برگزاری مرحله چهارم مسابقات همراه با نور ولایت از حکمت ۱۲۱ تا ۱۶۰ نهج‌البلاغه ترجمه محمد دشتی خبر داد و گفت: این مسابقات نیز به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی زمان برگزاری این مسابقه را نهم آذرماه از ساعت 19 تا 20 اعلام کرد و افزود: علاقه‌مندان به سایت اداره تبلیغات اسلامی ملایر به آدرس www.idomalayer.ir وارد شده و ضمن ثبت مشخصات به سؤالات تستی پاسخ می‌دهند.

یارمحمدی اضافه کرد: نتیجه مسابقه از طریق همین سایت اعلام و به نفر اول پنج میلیون ریال، نفر دوم سه میلیون ریال، نفر سوم دو میلیون ریال، نفر چهارم تا دهم یک میلیون ریال و نفر یازدهم تا سی‌ام پانصد هزار ریال اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha