توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در استان مرکزی
کد خبر: 4101652
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳

توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در استان مرکزی

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی با اشاره به برگزاری رزمایش «فاطمی 2» در استان مرکزی، از توزیع 14 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در ذیل اجرای این طرح خبر داد.

سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، سردار محسن کریمی، فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی، امروز، اول آذر، در آیین افتتاح پایگاه بسیج شرکت سیمان ساوه در جمع مدیران و کارگران این مجموعه اظهار کرد: به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران با اطاعت از ولایت فقیه در میادین جهاد و مبارزه با فتنه‌گران وارد شده و از کیان اسلام و قرآن دفاع می‌کنند. بسیج محصول جهاد فی‌سبیل‌الله است که در دل تهدیدات اقیانوسی از فرصت‌هایی را خلق کرده است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با نگاه حکیمانه و دوراندیشی که برای تشکیل بسیج داشت دست به طلوع خورشید تابنده انقلاب اسلامی زد و بسیج همچون خورشید برای همه منشأ خیرات و برکات بسیاری است و افق نگاه بسیج تمدنی است.

سردار کریمی با بیان اینکه به برکت حضور جوانانی خلاق و با انگیزه در کشور، بسیج یک نیروی پایان‌ناپذیر، کارآمد و قدرتمندست، گفت: کار بسیج نجات‌بخشی و رفع‌کننده مشکلات است و بسیج همواره برای رفع مشکلات در صحنه حضور دارد.

وی افزود: تفکر بسیج علاوه بر اینکه ملت ایران را سرافراز کرده و آن را به اوج رسانده موجب شده ملت در برابر قدرت‌های بزرگ مقتدرانه ایستادگی کند و جوانان ایرانی با افتخارات بزرگ خود بارها پیروز میدان‌های نبرد در عرصه‌های مختلف بودند.

فرمانده سپاه استان تأکید کرد: یکی از ضرورت‌های مهم گام دوم انقلاب فراگیر کردن تفکر بسیجی در همه بخش‌های کشور است و قطعاً با نهادینه کردن فرهنگ بسیجی علاوه بر اینکه نشاط و پویایی برای حرکت به سمت ایران قوی میسر خواهد شد و موانع و بحران‌های ایجاد شده اردوگاه دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در جنگ ترکیبی خنثی و بی‌اثر خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه جنگ ترکیبی دشمن علیه ملت ایران ظهور عینی بزرگترین تقابل انقلاب اسلامی با جبهه استکبار در حال افول و یا تقابل بین اسلام و کفر است، گفت: آمریکا در مقابل ملت ایران شکست‌های سریالی خورده و ملت ایران با روحیه بسیجی و جهاد همه‌جانبه از این میدان نبرد موفق بیرون خواهد آمد.

سردار کریمی در خصوص برنامه‌های هفته بسیج در استان بیان کرد: به برکت هفته بسیج برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود که مهم‌ترین آن رزمایش جهادگران «فاطمی ۲» است و رویکرد مهم این رزمایش خدمت به مردم و جهاد خدمت‌رسانی است. همچنین تهیه و توزیع بسته‌های کمک مؤمنانه یکی از مهم‌ترین اقدامات در ذیل رزمایش جهادگران فاطمی است که بیش از ۱۴ هزار بسته در استان در اختیار جامع هدف قرار می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha