واکنش حزب الله لبنان به عملیات امروز در قدس
کد خبر: 4101983
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۱

واکنش حزب الله لبنان به عملیات امروز در قدس

حزب الله با تمجید از دو عملیات امروز مقاومت فلسطین در قدس، آن را موید توانایی مقاومت برای تحت تاثیرقراردادن اقدامات دشمن دانست.

به گزارش ایکنا به نقل از النشره، حزب الله لبنان دو عملیات رزمندگان مقاومت فلسطین علیه اشغالگران اسرائیلی در شهر قدس را تحسین کرده و به مردم فلسطین به دلیل تشدید، توسعه و تنوع عملیات مقاومت تبریک گفت.

حزب‌الله در بیانیه‌ای این عملیات شجاعانه را تجسم واقعی نپذیرفتن تداوم اشغالگری توسط مردم فلسطین و تأیید اراده محکم آنان برای مقابله با استکبار و پاسخگویی به جنایات و ترور آن دانست. ‏

در ادامه این بیانیه آمده است: اجرای این دو عملیات امروز موید توانایی مقاومت در نفوذ به تدابیر شدید امنیتی دشمن و وارد کردن ضربات دردناک به آن است.

 تعدادی از گروه‌های سیاسی فلسطینی و لبنانی عملیات امروز قدس قدس را به مبارزان فلسطینی تبریک گفتند.

جنبش امت در بیانیه‌ای عملیات قهرمانانه در شهر قدس اشغالی را به ملت فلسطین و تمامی نیروهای مقاومت آن تبریک گفت و تأکید کرد که این عملیات بار دیگر پویایی این ملت را در مقابل اشغالگری نژادپرستانه به اثبات رساند.

شورای علمای فلسطین در لبنان و خارج از فلسطین نیز عملیات قهرمانانه قدس را اقدامی توصیف کرد که امنیت رژیم اشغالگر و جنایتکار صهیونیستی را مختل کرده است.  

شیخ محمد صالح الموید، سخنگوی این شورا در بیانیه‌ای تأیید کرد: این عملیات قهرمانانه که توسط نسل چهارم قهرمانان ملت ما انجام شد، پاسخ طبیعی به جنایات مستمر تروریسم صهیونیستی علیه مردم ماست و برای همگان روشن شده است که این رژیم اشغالگر صهیونیستی در مقابل اتحاد ما و اراده و عزم قهرمانان فلسطین، که به زودی همه فلسطین را آزاد خواهند کرد، شکننده و ضعیف است.

انتهای پیام
captcha