برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اراک
کد خبر: 4102350
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۵

برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در اراک

فرمانده سپاه اراک با اعلام خبر برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در مصلای بیت‌المقدس اراک، گفت: در این نمایشگاه دستاوردها و توانمندی گروه‌های جهادی استان در معرض دید عموم قرا گرفته است.

افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه اراک، سرهنگ محمد مهجوری، فرمانده سپاه این شهرستان، جمعه، 4 آذر، در حاشیه افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی استان که با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار در مصلای بیت‌المقدس انجام شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج، گفت: همزمان با گرامیداشت این هفته نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیجیان و بسیج سازندگی ناحیه اراک توسط صندوق‌های قرض‌الحسنه استان برپا شده است. 

وی افزود: بیش از ۱۴۰ صندوق قرض‌الحسنه مردم پایه در سطح شهرستان اراک فعالیت دارند که از این تعداد ۸۶ صندوق در نمایشگاه اقتصاد مقاومتی غرفه ایجاد کرده‌اند و دستاوردها و توانمندی گروه‌های جهادی استان مرکزی را به نمایش گذاشته‌اند.

مهجوری ادامه داد: این نمایشگاه از جمعه، 4 آذر به مدت یک هفته در مصلای بیت‌المقدس، از ساعت 16 تا 22 برای بازدید عموم هموطنان و همشهریان دایر است و محصولات ارزان قیمت و با هدف از تولید به مصرف برای مردم عرضه می‌شود.

انتهای پیام
captcha