دشمنان رسانه‌های خود را تبدیل به اتاق جنگ کرده‌اند
کد خبر: 4102414
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷
سردار نقدی:

دشمنان رسانه‌های خود را تبدیل به اتاق جنگ کرده‌اند

سردار نقدی با بیان اینکه دشمنان رسانه‌های خود را اتاق جنگ کرده‌اند، گفت: دشمنان به دنبال توقف نسل دهه هشتادی هستند تا آنها مأموریت‌ خود را انجام ندهند.

دشمنان رسانه‌های خود را اتاق جنگ کردندبه گزارش خبرنگار ایکنا؛ سردار نقدی، معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران امروز پنجم آذرماه در هشتمین اجلاسیه مجمع عالی بسیج دانش‌آموزی که با حضور یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر برگزار شد، طی سخنانی گفت: دشمنان از نسل دهه هشتادی‌ها می‌ترسند و نقش‌های بزرگی برای ناکارآمد کردن آنها می‌کشند. آنها همه سرمایه‌های خود را به میدان آوردند تا این نسل را متوقف کنند.
 
وی ادامه داد: جوانان نسل دهه چهل، با انقلاب اسلامی توانستند چند هزار سال پادشاهی را سرنگون کنند و حکومتی منطبق بر آراء و نظارت مردم را سرکار بیاورند. نسل دهه پنجاه نیز با حضور در جبهه‌ها مقابل تجاوز همه قدرت‌های دنیا ایستاد و پیروز شد. جوانان دهه شصت با کمک جوانان قبلی اتفاق مهم دیگری رقم زند که کشوری را از ته جدول در همه شئون به بالای جدول رساندند.
 
سردار نقدی تصریح کرد: ۹۰ درصد مواد غذایی کشور ما از خارج وارد می‌شد و با همت این نسل به جایی رسیدیم که ۹۰ درصد مواد غذایی کشور در داخل تولید می‌شود و حتی صادرات نیز داریم. امروز از نظر سیاسی حرف‌ ما در منطقه اول است و هرچه را که آمریکا نمی‌خواهد ما می‌خواهیم و انجام می‌دهیم. امروز اقتصاد بیستم دنیا هستیم و مراکز استراتژیک غرب ما را قدرت هفتم یا هشتم دنیا می‌داند.
 
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران به نسل دهه هفتاد و حضور در جبهه‌های مقاومت و دفاع از حرم اشاره کرد و گفت: در شرایطی که هیچ کس امید نداشت که سوریه و عراق بازگردد، همه محاسبات تغییر کرد. با محاسبه این نسل‌ها امروز دشمنان حساب کار دستشان آمده که با چه نسلی در دهه هشتاد مواجه است. قرار است نسل دهه هشتاد ادامه کار شهید سلیمانی و طهرانی‌مقدم را پی بگیرند و اسرائیل را نابود کنند. به همین دلیل دشمنان باید از این نسل بترسند زیرا آنها از همه نسل‌های پیشین آماده‌تر هستند.
 
وی ادامه داد: جوانان امروز نشان دادند که خون بر شمشیر و تزویر پیروز است. دشمنان از نسل آماده می‌ترسند. یک دختر در نیروی انتظامی فوت کرده است. ما ده‌ها دلیل برای کشته نشدن این دختر داریم؛ با این حال تمام جهان عزای عمومی اعلام کرد و عالم را عزاخانه کردند.

سردار نقدی با بیان اینکه دشمنان رسانه‌های خود را اتاق جنگ کردند، گفت: رسانه وقتی تبدیل به اتاق جنگ می‌شود به معنای رسوایی تمام است. دشمنان دنبال توقف نسل دهه هشتادی هستند تا آنها مأموریت‌ خود را انجام ندهند. اینکه گفته می‌شود فرزندان همه مسئولان خارج از کشور هستند دروغ است‌. فرزندان مقام معظم رهبری همه در ایران هستند و وضعیت معیشت آنها از حد متوسط جامعه هم پایین‌تر است. فرزندان رئیس‌جمهور و همه وزرای این دولت نیز در ایران هستند و هیچ‌کدام خارج از ایران نیستند.
 
سردار نقدی اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند با فضای مجازی مردم را از واقعیت دور کنند و کشور را بدبخت نشان دهند در صورتی که آنها در این چهل ساله به نقطه سقوط رسیده‌اند؛ فرار آمریکا از افغانستان نشان این سقوط است. منحنی دشمن به سمت افول است و منحنی جمهوری اسلامی به سمت بالاست و به جایگاهی خواهیم رسید که از آمریکا عبور خواهیم کرد و قدرت‌ها جابه‌جا خواهد شد.
 
وی ادامه داد: ۹۰ درصد رسانه‌های جهان در دست آمریکاست اما امروز منفورترین کشور دنیا است. حضرت علی(ع) می‌فرماید که وقتی ظلم ظالم از حد می‌گذرد خداوند قدرت تحلیل را از او می‌گیرد و دشمنان امروز قدرت تحلیل ندارند.
 
سردار نقدی با بیان اینکه پیروزی ما قطعی است افزود: تا زمانی که اسرائیل در منطقه است نمی‌گذارد که ما در حوزه‌های علمی، صنعتی، سیاسی و امنیتی پیشرفت کنیم. آنها با فضای مجازی جلوی تربیت فرزندان را می‌گیرند و این وضعیت را به وجود می‌آورند. باید آماده شویم و این غده سرطانی را از بین ببریم تا بتوانیم در همه زمینه‌ها پیروز شویم.
انتهای پیام
captcha