استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در روستای باغچه بان دزفول
کد خبر: 4102586
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸

استقرار بنیاد خیریه نورآوران سلامت در روستای باغچه بان دزفول

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: بنیاد خیریه نورآوران به مدت ۳ ماه به منظور ارائه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی در روستای باغچه بان این شهرستان مستقر خواهد شد.

نورآوران سلامتبه گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از صدا و سیمای خوزستان، علیرضا خسروپناه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: با پیگیری‌های مستمر از بنیاد خیریه نوآوران سلامت غیر دولتی دعوت کرده‌ايم به دزفول سفر کنند و خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی را به مردم مناطق محروم ارائه کنند.

وی افزود: نمایندگان این بنیاد خیریه پس از بازدید، منطقه سخت‌گذر شهیون را انتخاب کردند و در روستای باغچه بان مستقر خواهند شد.

خسروپناه مدت استقرار بنیاد خیریه نور آوران را ۳ ماه عنوان کرد و ادامه داد: باتوجه به حجم وسیع فعالیت درمانی نشست‌های متعدد درون بخشی و میان بخشی جهت بهره برداری بهینه از حضور ده‌ها متخصص دندانپزشک و چشم پزشک برگزار شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی دزفول به همکاری این دانشگاه اشاره و اضافه کرد: بنیاد خیریه امور مربوط به دندانپزشکی و جراحی‌های چشم پزشکی را به صورت رایگان انجام خواهد داد.

به گفته این مقام مسئول؛ محسن صولتی نماینده تام الاختیار دانشگاه علوم پزشکی دزفول جهت هماهنگی‌های درون بخشی و میان بخشی مرتبط با بنیاد خیریه نور آوران است.

انتهای پیام
captcha