آیین افتتاحیه محافل دارالقرآن شهید علیزاده برگزار می‌شود
کد خبر: 4102675
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۷

آیین افتتاحیه محافل دارالقرآن شهید علیزاده برگزار می‌شود

دارالقرآن شهید علیزاده در نظر دارد تا طی هر ماه محافل انس با قرآن را برگزار کند که آیین افتتاحیه این محافل، پنجشنبه، 17 آذرماه برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنبه گزارش ایکنا، دارالقرآن شهید علیزاده در نظر دارد در راستای ترویج قرآن کریم در مساجد منطقه کلاک نو استان البرز به صورت ماهیانه محافل انس با قرآن در مساجد و با حضور قاریان ممتاز برگزار کند.

این مراسم پنجشنبه، 17 آذرماه پس از نماز مغرب و عشا با آیین افتتاحیه و با دعوت از قاریان بین‌المللی و ملی چون حسین فردی و محمد کاظمی و ... و سخنرانی و برگزاری مسابقه حضوری و تقدیر از قاریان نوجوان و جوان در مسجد امام حسن مجتبی(ع) در کلاک نو، بلوار کارگر شرقی برگزار می‌شود.

بنابر گفته علیرضا کریمی، مدیر ارتباطات و روابط عمومی دارالقرآن «یکی از مباحث مطرح شده در جلسات هیئت مدیره دارالقرآن برگزاری محافل و کرسی‌های تلاوت قرآن به صورت ماهیانه طی هماهنگی با اداره آموزش و پرورش شهر کرج در مدارس و یا با همکاری مساجد و حسینیه‌ها در این مراکز دینی است».

وی ادامه داد: این سلسله محافل با هدف ایجاد ارتباط و تعامل میان نوجوانان و جوانان با مساجد و مراکز قرآنی و افزایش سطح کیفی قرائات و کمی قاریان نوجوان و ایجاد زمینه و بستر برای ارائه تلاوت قاریان در محافل قرآنی برگزار خواهد شد.

یادآور می‌‌شود، دارالقرآن شهید علیزاده در حال حاضر دارای 80 کلاس در سطوح مختلف نوجوانان و جوانان پسر (دختران با محدودیت بیشتر) در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی، فصیح خوانی، علوم قرائت پایه و تکمیلی، استعدادهای درخشان، کلاس‌های حفظ و مفاهیم، قرائت تقلیدی است.

این مؤسسه که مجوز خود را از سازمان تبلیغات اسلامی دریافت کرده با هزینه از سوی خیرین و خانواده‌ها اداره می‌شود. همچنین نشانی این مؤسسه در کرج، کلاک نو، ایستگاه شهرداری، بلوار کارگر، خیابان بسیج، پایگاه شهید کثیری، دارالقرآن شهید علیزاده قرار دارد.

انتهای پیام
captcha