ارتش سرمایه بزرگ کشور است
کد خبر: 4103040
تاریخ انتشار : ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۰

ارتش سرمایه بزرگ کشور است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به دفاع نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس به ویژه ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی، گفت: ارتش سرمایه بزرگ ملت و کشور است و با استفاده از نیروهای باهوش و زبده باید از این سرمایه مراقبت کرد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه اراک، امروز، 7 آذر، در دیدار با فرماندهان ارتش در استان که به مناسبت روز نیروی دریایی برگزار شد، گفت: دشمن برای ما شناخته‌شده است، ابعاد توطئه‌های دشمن در جنگ ترکیبی را می‌شناسیم و خودمان را آماده دفاع می‌کنیم.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار کرد: از زحمات برادران در ارتش جمهوری اسلامی به ویژه نیروی دریایی در ساخت تجهیزات ازجمله ناوچه، رادار و موشک و همچنین شرکت در مانورهای بین‌المللی ازجمله مانور در روسیه تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به دفاع نیروی دریایی در دوران دفاع مقدس به ویژه ماه‌های ابتدایی جنگ تحمیلی، ادامه داد: دشمن در ابتدا با حمله به خارک قصد جلوگیری از صادرات نفت را داشت، اما نیروی دریایی قهرمان به بهترین شکل ممکن با آنان مقابله کردند که می‌توان به‌افتخار آفرینی ناوچه پیکان در آن زمان اشاره کرد.

امام‌جمعه اراک با اشاره به رشادت‌های صورت گرفته توسط ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: ارتش سرمایه بزرگ ملت و کشور است و با استفاده و بهره‌گیری از نیروهای باهوش و زبده باید از این سرمایه مراقبت کرد. لازم است خاطرات رزمندگان از جمله دریادلان نیروی دریایی به صورت فیلم، سرود یا نمایشنامه منعکس شود تا الگویی برای نسل جوان باشد.

انتهای پیام
captcha