افزایش 5 هزار و 900 کلاس درس به ظرفیت آموزشی کشور
کد خبر: 4103377
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۷

افزایش 5 هزار و 900 کلاس درس به ظرفیت آموزشی کشور

سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور با اشاره به اینکه خیرین مدرسه‌ساز، پیشران عدالت در جامعه محسوب می‌شوند، ادامه داد: به زودی 5 هزار و 900 کلاس درس به ظرفیت آموزشی کشور افزوده می‌شود.

حمیدرضا خان‌محمدی، سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حمیدرضا خان‌محمدی، سرپرست سازمان نوسازی و تجهیز مدارس کشور، امروز، 8 آذر، در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز استان مرکزی که در فرهنگسرای شهر اراک برگزار شد، با اشاره به ساخت 50 درصد مدارس کشور به صورت مشارکتی، ادامه داد: ساخت مدرسه با کمک خیرن اقدامی ارزشمند و نیکوست و می‌تواند برگ برنده‌ای برای آموزش و پرورش باشد.

وی با بیان این مطلب که مدارس خیّرساز دارای ویژگی‌های منحصربفردی است، ادامه داد: اگر در منطقه‌ای مدرسه نباشد طبیعی است که ایجاد آموزش و پرورش نیز ممکن نخواهد بود. خیرین مدرسه‌ساز، پیشران عدالت در جامعه محسوب می‌شوند و بالاترین ضریب رشد و توسعه با مدرسه‌سازی محقق می‌شود که خیرین باید این نکته را مورد توجه قرار دهند. خوشبختانه 5 هزار و ۹۰۰ کلاس درس به زودی به ظرفیت آموزش و پرورش کشور افزوده می‌شود.

خان‌محمدی ضرورت همراهی و حمایت خیرین از مدارس را خواستار شد و افزود: همراهی و حمایت خیرین آغاز کار و خدمتی اثرگذار تحت عنوان مدرسه‌یاری انجام می‌شود. با اجرای این خدمات اثرات مثبتی را در مدارس محلات شاهد هستیم. خیرین نیک‌اندیش و فعال در حوزه مدرسه‌سازی آغازکننده حیات‌طیبه در جامعه هستند که در کنار اقدام مدرسه‌سازی این مراکز آموزشی را همراهی می‌کنند.

وی با بیان این مطلب که آموزش و پرورش در تعهد خود برای ساخت مدارس نیمه‌کاره قدری عقب است و این قول را می‌دهیم بخش‌هایی که برعهده این مجموعه گذاشته شده را عملیاتی کنیم، ادامه داد: فروش املاک مازاد آموزش و پرورش برای کمک به ساخت طرح‌های نیمه کاره، هدف‌گذاری شده است.

خان‌محمدی در ادامه به دغدغه استاندار مرکزی در حوزه تقویت آموزش و پرورش استان، بیان کرد: دغدغه استاندار جای تقدیر دارد و باعث هم‌افزایی، توسعه و رشد می‌شود تا با فروش اموال مازاد این مجموعه طرح‌های نیمه کاره مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha