درخشش بسیجیان اردبیلی در جشنواره مالک‌اشتر و اسوه
کد خبر: 4103392
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۷

درخشش بسیجیان اردبیلی در جشنواره مالک‌اشتر و اسوه

دبیر جشنواره مالک اشتر و اسوه بسیج استان اردبیل از تجلیل ۱۲ رده بسیج استان در جشنواره‌های ملی مالک اشتر و اسوه بسیج خبر داد.

دبیر جشنواره مالک اشتر و طرح اسوه بسیج اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، فرهاد جلالی، دبیر جشنواره ملی مالک اشتر و اسوه بسیج استان اردبیل، هشتم آذرماه، در جمع خبرنگاران در اردبیل، از درخشش اقشار مختلف بسیج در هفتمین جشنواره مالک اشتر و چهارمین جشنواره ملی اسوه بسیج خبر داد و گفت: در هفتمین دوره جشنواره مالک اشتر ۹ رده بسیج از استان اردبیل به عنوان موفق ترین رده‌های بسیج کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: رشد و تعالی رده‌های مربوطه حوزه استحفاظی بر عهده یک فرمانده یا مدیر است، این الگوی مدیریت و فرماندهی در قالب جشنواره مالک اشتر مبتنی بر تفکر بسیجی و پیوند آن با فرهنگ دفاعی و عمق‌بخشی دفاع از دستاورد‌های انقلاب اسلامی توسط لشکر مخلص خدا در ابعاد مختلف، عمق پیدا کرده است.

دبیر جشنواره مالک اشتر و طرح اسوه بسیج استان اردبیل بیان کرد: این جشنواره با هدف شناسایی رده‌های برتر بسیج در طول سال و تجلیل از بسیجیان فعال در زمینه های مختلف، علمی، فرهنگی و اجتماعی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

جلالی به مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره ملی مالک اشتر و چهارمین جشنواره اسوه بسیج اشاره کرد و گفت: در این مراسم که با حضور رده‌های برتر و موفق اقشار مختلف بسیج با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(ع)، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات استان اردبیل و منتخبین اقشار بسیج استان، همزمان با هفته بسیج در تهران برگزار شد، سردار سلامی فرمانده سپاه پاسداران و سردار غلامرضا سلیمانی فرمانده بسیج مستضعفین به سخنرانی پرداختند و دیگر استان‌ها بصورت آنلاین حضور داشتند.

وی از افتخار خادمی منتخبین جشنواره ملی مالک اشتر و اسوه بسیج در سال 1401 به عنوان خادم الرضا خبر داد و گفت: مقرر شد منتخبین بسیج سراسر کشور در هر دو جشنواره فوق الذکر در سال 1401 به عضویت خادم الرضا(ع) درآمده و توفیق خادمی حرم مطهر امام رضا(ع) و توفیق خدمتگذاری به زائرین حرم رضوی حداقل یک روز در سال را پیدا کنند که این بزرگترین افتخار برای منتخبین جشنواره ملی مالک اشتر و اسوه بسیج است.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی رده‌های پرداخت و افزود: سازمان بسیج ورزشکاران استان اردبیل، گردان کوثر شهرستان مشگین شهر، گروه جهادی شهرستان خلخال، واحد دانش‌آموزی ناحیه ۲ شهرستان اردبیل، صندوق قرض‌الحسنه حضرت معصومه(س) بسیج سازندگی شهرستان نمین، تعاونی شهدای گرمه چشمه بسیج سازندگی نمین، گروه جهادی رایه المهدی شهرستان اردبیل، گردان بیت المقدس شهرستان نیر بعنوان موفق ترین رده‌های بسیج از استان اردبیل در هفتمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفتند.

دبیر جشنواره مالک اشتر و طرح اسوه بسیج استان اردبیل خاطرنشان کرد: در هفتمین جشنواره ملی مالک اشتر بسیج، حجت الاسلام رضا باوقار امام جمعه شهرستان مشگین شهر و رئیس مجمع سرمربیان ناحیه مقاومت شهرستان مشگین شهر به عنوان موفق ترین مجمع سرمربیان کشور انتخاب و مورد تجلیل قرار گرفت.

وی از انتخاب و تجلیل ۶ اعضای پایگاه‌های مقاومت اردبیل در چهارمین جشنواره ملی اسوه خبرداد و تصریح کرد: در این دوره، ۳ پایگاه مقاومت شهید بزگوشی و شهید شهبازی در کنار پایگاه مقاومت خواهران بسیج نصیبه از شهرستان اردبیل به عنوان موفق ترین پایگاه های مقاومت جشنواره ملی اسوه بسیج از استان اردبیل انتخاب شدند که در مراسم اختتامیه مورد تجلیل قرار گرفتند.

دبیر جشنواره مالک اشتر و طرح اسوه بسیج استان اردبیل یادآور شد: این جشنواره‌های ملی در راستای تجلیل از زحمات و تلاش‌های یک ساله بسیجیان در راستای انجام ماموریت‌های ابلاغی مختلف سپاه و بسیج برگزار می‌شود و هر فصل از سال از عملکرد تمامی رده‌های بسیج و سپاه ارزیابی صورت می‌گیرد تا تمایز رده‌های مقاومت از یکدیگر مشخص شده و برنامه‌های شاخص حوزه‌های مقاومت معرفی شوند.

انتهای پیام
captcha