اجرای طرح «ذکر خیر» در اراک
کد خبر: 4103664
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱

اجرای طرح «ذکر خیر» در اراک

محفل تدبر و تلاوت قرآن «ذکر خیر» در شهرستان اراک در حال برگزاری است.

طرح ذکر خیر

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، محافل تدبر و تلاوت قرآن تحت عنوان «ذکر خیر» در مساجد شهرستان اراک، یک خانه قرآنی و یک خوابگاه دانشجویی در حال برگزاری است.

براساس این گزارش، به دنبال اجرای طرح «بیان تفسیر قرآن» که با حضور استاد ابوالفضل بهرام‌پور و به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، تعدادی از شرکت‌کنندگان در طرح پس از موفقیت در آزمون‌های برگزار شده جهت برگزاری چلسات تفسیری انتخاب شدند.

افراد پذیرفته شده در کارگروهی تحت عنوان «ذکر خیر» ساماندهی شدند و در جلسه هم‌اندیشی که به صورت ماهیانه در تبلیغات اسلامی برگزار می‌شود شرکت دارند. این افراد در هفته یک روز در مسجد یا محل اعلامی مبانی تفسیری را برای مخاطبان خود بیان می‌کنند. در حال حاضر این طرح در 7 مسجد، یک خانه قرآنی و یک خوابگاه دانشجویی در حال اجراست که با هماهنگی‌های صورت گرفته پیش از شروع جلسه بیان تفسیر کرسی تلاوت قرآن توسط یکی از قاریان بومی برگزار می‌شود.

طرح یاد شده امروز، 9 آذر در 2 مسجد چهارده معصوم(ع) شهرک قائم با بیان تفسیر حجت‌الاسلام علی عباسی و قرائت مسعود شریفی و در مسجد باب‌الحوائج(ع) قنات با بیان تفسیری از سوی حجت‌الاسلام رضا احمدی و قرائت علی کریمی پس از اقامه نماز مغرب و عشاء برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha