راهداران قزوینی خادم اربعین تجلیل شدند
کد خبر: 4103736
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰

راهداران قزوینی خادم اربعین تجلیل شدند

راهداران قزوینی خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی (ع) با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس‌ سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و نماینده ولی فقیه در استان قزوین مورد تجلیل قرار گرفتند.

راهداری

به گزارش ایکنا از قزوین، جواد حق لطفی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، چهارشنبه نهم آذر در مراسم تجلیل از راهداران قزوینی خدمت‌رسان به زائران اربعین حسینی (ع) که با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و نماینده ولی فقیه در استان قزوین برگزار شد، گفت: در اربعین ۱۴۰۱ طرح خدمت راهداری به زائران کلید خورد و ۱۶ هزار زائر از استان قزوین به وسیله ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین برای اعزام به عتبات راهی مرزهای میهن اسلامی با عراق شدند.

این مسئول اظهار کرد: در مجموع ۷۰۰ دستگاه اتوبوس جابه‌جایی زائران قزوینی را بر عهده داشتند و با موکب‌ها و هیئت‌های مذهبی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین هماهنگ بودیم.

حق لطفی افزود: ۴۴ شرکت حمل و نقل از استان قزوین در خدمت زائران اربعین بودند و ۲۵ دستگاه از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای قزوین برای کمک به خدمات‌دهی از خردادماه در مهران مستقر شدند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: برای نخستین بار در اربعین امسال ۱۰۰ نیروی جهادی راهداری نیز در مرز مهران مستقر شدند و طی ۲۰ روز به زائران خدمت‌رسانی کردند.

انتهای پیام
captcha