اهدای ۶۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان
کد خبر: 4103746
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۹

اهدای ۶۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان

سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه استان قم گفت: ۶۲۶ سری جهیزیه به زوج‌هیا جوان اهدا شد و تا پایان سال نیز تعداد یک هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان دیگر تقدیم می‌شود.

فاز نخست طرح نذری برای شهید در مسجد مقدس جمکرانبه گزارش ایکنا از قم، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، سردار محمدرضا موحد، فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) در مراسم تقدیم بیش از ۶۰۰ سری جهیزیه به نیت شهدا به زوج‌های جوان ذیل کنگره ملی شهدای که عصر امروز ۹ آذرماه در صحن مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: از همه افرادی که زحمت کشیدند این مراسم با یاد شهدا برگزار شود تقدیر می‌کنیم امیدواریم شهدا بهترین زندگی را برای زوج‌های که با جهیزیه‌های اهدایی به نیت شهدا به منازل خود می‌روند رقم بزنند.

وی گفت: در ابتدا قرار بود ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان توسط سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم به زوج‌های جوان تقدیم شود اما به واسطه برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم تصمیم گرفته شد دو هزار جهیزیه به زوج‌های جوان اهدا شود.

موحد بیان کرد: در مراسم امروز ۶۲۶ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تقدیم می‌شود و تا پایان سال، یک هزار و ۴۰۰ سری جهیزیه دیگر نیز اهدا خواهد شد.

انتهای پیام
captcha