برگزاری مرحله بین مساجد مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد
کد خبر: 4104044
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۴

برگزاری مرحله بین مساجد مسابقات قرآن و عترت بسیج در یزد

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد از برگزاری مرحله بین مساجد(حوزه‌ای) بیست و نهمین دوره مسابقات قرآن و عترت بسیج در این استان خبر داد و گفت: این مسابقات تا پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت.

محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزدحجت‌الاسلام محمدحسین زارع مهریزی، مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد با اشاره به برگزاری مرحله بین مساجد(حوزه‌ای) بیست و نهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت بسیج اظهار کرد: این مسابقات تا پانزدهم آذرماه ادامه خواهد داشت و نفرات اول تا سوم به ناحیه راه می‌یابند و برگزیدگان این مرحله به استان معرفی خواهند شد.

زارع با اشاره به ثبت‌نام 3304 نفر در این دوره از مسابقات گفت: از این تعداد 3035 نفر در بخش فردی، 167 نفر در بخش خانوادگی، 67 نفر در بخش گروهی و 35 نفر در بخش ایده‌پردازی به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

مدیر دارالقرآن بسیج سپاه الغدیر استان یزد  با اشاره به آمار ثبت‌نامی شهرستان‌های استان اضافه کرد: از مجموع ثبت‌نام کنندگان، 92 نفر از شهرستان ابرکوه، 700 نفر از اردکان، 51 نفر از اشکذر، 90 نفر از بافق، 87 نفر از بهاباد، 118 نفر از تفت، 180 نفر از خاتم، 267 نفر از مهریز، 270 نفر از میبد، 490 نفر از ناحیه شهید منتظر قائم، 756 نفر از ناحیه شهید الله دادی و 168 نفر از ناحیه روح‌الله یزد هستند.

یادآور می‌شود مرحله حوزه در حال برگزاری است و برگزیدگان به مرحله ناحیه که از ۲۰ تا ۳۰ آذرماه برگزار می‌شود، راه می‌یابند و ارزیابی اولیه مرحله استان ۵ الی ۱۰ دی ماه خواهد بود. همچنین مرحله استانی ۱۰ تا ۱۶ دی ماه انجام می شود، ارزیابی اولیه کشوری ۲۰ الی ۳۰ دی ماه و برگزاری مرحله نهایی ۱۲ تا ۲۲ بهمن ماه همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برپا می‌شود.

انتهای پیام
captcha