گردهمایی مشترک ائمه جمعه استان مرکزی برگزار شد
کد خبر: 4104502
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

گردهمایی مشترک ائمه جمعه استان مرکزی برگزار شد

گردهمایی مشترک ائمه جمعه، مسئولان ستادهای نماز جمعه و رؤسای دانشگاه‌های استان مرکزی، امروز، 13 آذرماه برگزار شد.

آیت الله دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 13 آذر، در گردهمایی مشترک ائمه جمعه، مسئولان ستادهای نماز جمعه و رؤسای دانشگاه‌های استان، گفت: جنگ گسترده و ترکیبی دشمن در همه عرصه‌ها شروع شده و نیازست جوانان در این عرصه‌ها بسیار هوشیار عمل کنند.

وی ادامه داد: در جریان شهادت بسیجی عجمیان دیده شد که افراد غنی علیه افراد مستضعف قیام کردند. در این فتنه مسئله فقر نیست، بلکه مسئله تجزیه‌طلبی و توطئه‌افکنی است. در این جنگ تمام گروهک‌ها از جمله کومله، دموکرات، منافقین و سلطنت‌طلبان دست به دست داده و برضد نظام فعالیت می‌کنند. آنان به دنبال آزادی نیستند و براندازی و بروز اغتشاشات راهدف‌گذاری کردند.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه همه باید حادثه‌شناس، وقت‌شناس و روشنگر باشیم، اضافه کرد: دشمنان به دنبال همراهی مردم با آنان هستند و با استفاده از فضای مجازی و دلارهای سعودی قصد دارند به اهداف خود برسند، اما مردم همیشه حامی مقام معظم رهبری هستند و برای حفظ و گسترش نظام تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های جمهوری اسلامی بعد از انقلاب، بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب شاهد دستاوردهای عظیمی هستیم که می‌توان به احداث پالایشگاه شازند، نیروگاه خنداب، آسفالت جاده‌ها و بهره‌مندی مردم از نعمت گاز، برق و آب اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha