طرح «محیا» در یاسوج اجرا شد
کد خبر: 4105137
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۵

طرح «محیا» در یاسوج اجرا شد

طرح «محیا» (دوره آموزش و توانمندسازی فعالان عفاف و حجاب) به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد و با حضور جمعی از بانوان بسیجی و اساتید در حسینیه ثارالله شهر یاسوج اجرایی شد.

دوره آموزش و توانمندسازی فعالان عفاف و حجاب در حسینیه ثارالله شهر یاسوج

به گزارش ایکنا از کهگیلویه‌وبویراحمد، سیده‌ماه‌منیر گرجی‌زاده، مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد امروز، 16 آذرماه در جریان اجرای طرح «محیا» دوره آموزش و توانمندسازی فعالان عفاف و حجاب در حسینیه ثارالله شهر یاسوج، اظهار کرد: در این دوره آموزشی مباحثی از جمله تفاوت میان مرد و زن، بررسی تفکر و فهم یک زن، جایگاه زن در انقلاب، عظمت چادر زن، ترویج محبت بین خانواده و احساسات شناخت زن و مرد نسبت به‌هم، تعریف درست حجاب و هدف از حجاب توسط اساتید برای شرکت‌کنندگان ارائه شد.

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان سپاه فتح کهگیلویه‌وبویراحمد معرفی جایگاه حجاب و عفت زن در جامعه و خانواده را از اهداف برگزاری این دوره آموزشی برشمرد و تصریح کرد: در این دوره به سه سؤال با عناوین تعریف حجاب، جایگاه حجاب در خانواده و طرح حجاب در جامعه که به‌صورت مشورت و گروه‌های ۷ نفره زنان حاضر در جلسه بررسی و پاسخ داده شد.

گرجی‌زاده با بیان اینکه ادامه این دوره آموزشی هفته‌های آینده به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد، گفت: گواهینامه و کتاب «حجاب» در پایان دوره به شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha