پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز دانشجو
کد خبر: 4105277
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶

پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار مرکزی به مناسبت روز دانشجو

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار مرکزی با صدور پیامی مشترک به مناسبت روز دانشجو، این روز را تبلور دانش و نماد خردورزی اندیشه‌های متعالی دانشجویان در عرصه مبارزه با استکبار جهانی دانستند.

پیام استاندار و نماینده ولی فقیه مرکزی به مناسبت روز دانشجو

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی و فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی به مناسبت فرا رسیدن 16 آذر، روز دانشجو، پیامی منتشر کردند که متن پیام بدین شرح است.

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

شانزدهم آذر، روز دانشجو سند جاویدان شهیدان دانشجویی است که با روحیه استکبار ستیزی، عدالت‌خواهی و علم‌گرایی نامشان در تقویم سیاسی و اجتماعی کشور ماندگار شد.

در ۱۶ آذر ماه ۱۳۳۲ شهیدان پرافتخار دانشجویان احمد قندچی، مصطفی بزرگ‌نیا و مهدی شریعت‌رضوی با برافراشتن پرچم عدالت‌خواهی و استبداد ستیزی در مقابل زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی جان به جان آفرین تسلیم کردند و شهادت آنها سندی پر افتخار در تاریخ مبارزات تحول‌گرایانه نهضت دانشجویی ثبت شد.

اقتدار و عظمت نظام اسلامی در شرایط کنونی باعث شده تا استکبار جهانی به دنبال آن باشد تا با سست کردن پیوندهای عمیق دانشجو با سایر اقشار ملت و دور کردن این قشر متفکر از دامان علم، جهاد علمی کشور را متوقف کند و از آنجایی که بصیرت منشاء تمام تحولات و جنبش‌های دانشجویی است؛ شایسته است دانشجویان مانند گذشته با تبعیت از رهنمودهای مقام معظم رهبری بصیرت و دشمن‌شناسی و فتح قله‌های پیشرفت، فردایی بهتر را برای میهن اسلامی رقم بزنند و دشمنان را چون گذشته ناامید کنند.

اینجانبان ضمن گرامیداشت حماسه ۱۶ آذر و تبریک روز دانشجو، به روان پاک همه دانشجویانی که جان خود را در سال‌های قبل از انقلاب در راه آزادی و سربلندی ایران عزیز و پس از آن برای استقلال و عزتمندی انقلاب اسلامی فدا کردند، درود می‌فرستیم و امیدوارم دانشجویان فهیم و فرهیخته با حضور با نشاط و فعال خویش در عرصه‌های مختلف، در جهت آبادانی و توسعه همه جانبه کشورمان نقش‌آفرینی کنند».

انتهای پیام
captcha