«کمال‌الملک» با «استشهادی برای خدا» به تلویزیون می‌آید + فیلم
کد خبر: 4105331
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۴
در پایان هفته جاری

«کمال‌الملک» با «استشهادی برای خدا» به تلویزیون می‌آید + فیلم

پایان هفته جاری فیلم‌های ایرانی مختلفی روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی خواهد رفت که در میان آنها دو فیلم «کمال‌الملک» ساخته علی حاتمی و «استشهادی برای خدا» به کارگردانی علی‌رضا امینی دیده می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن «تویی که نمی‌شناختمت»، «استشهادی برای خدا»، «نردبان»، «نامه‌ای به خواهرم»، «کمال‌الملک»، «سفر داوود»، «سبز به رنگ زمرد» و... پنجشنبه و جمعه 16، 17 و 18 آذر از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

شبکه یک سیما

فیلم سینمایی «بهار» به کارگردانی ابوالفضل جلیلی، پنجشنبه 17 آذر ساعت 23:15 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: در جنگ ایران و عراق، حامد که پدر و مادر خود را در بمباران و اشغال بستان گم کرده است، به اردوگاه مهاجران جنگی در شمال کشور منتقل می شود... مهدی اسدی، محسن پناهی، محسن موسوی و فاطمه تقوی در فیلم سینمایی «بهار» ایفای نقش کرده‌اند.

فیلم سینمایی «تویی که نمی شناختمت» به کارگردانی ابراهیم سلطانی‌فر، جمعه 18 آذر ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. این فیلم شامل سه اپیزود است. اپیزود «دو کبوتر»، «آبی» و «تویی که نمی‌شناختمت». محمد علیدوست، ماندانا باباخانی، مهسا کرامتی، حسن و حسین سالم، اصغر عابدی، علی جلیلی باله، نادر طالب‌زاده، حسن قرچه‌داغی، نسرین مقدم در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه دو سیما

فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» به کارگردانی علی‌رضا امینی، جمعه 18 آذر ساعت 01:40 دقیقه بامداد از شبکه دوم سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: فتحی، راهبان قدیمی قطار در روزهای پایانی زندگی اش، برای جبران اتفاقات گذشته به روستای زادگاه خود باز می‌‌گردد. او درصدد گرفتن استشهادی برای خداست تا آسوده بمیرد. جمشید هاشم‌پور، محسن تنابنده و احمد مهران‌فر در فیلم سینمایی «استشهادی برای خدا» ایفای نقش کرده‌اند.

«کمال‌الملک» با «استشهادی برای خدا» به تلویزیون آمد

فیلم تلویزیونی «نردبان» به کارگردانی ولی باقری و افسانه آقانژاد، جمعه 18 آذر ساعت 8 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: نرگس دختری است که امسال سال به تکلیف رسیدن اوست و قرار است که همه بچه ها در جشن تکلیفشان با چادر حاضر شوند. آیلین باقری، نازنین زهرا متقیان، زهرا نجفی، شیما افسری و ریحانه متقیان در فیلم تلویزیونی «نردبان» هنرنمایی کرده‌اند.

فیلم تلویزیونی «نامه‌ای به خواهرم» به کارگردانی سعید اسدی، شنبه 19 آذر ساعت 01:40 دقیقه بامداد از شبکه دو سیما پخش خواهد شد. «نامه‌ای به خواهرم»؛ شروع زندگی پسرخاله و دخترخاله‌ای به نام ثمین را به تصویر می‌کشد که بعد از ازدواج برای ادامه تحصیل راهی خارج از کشور هستند. عسل بدیعی، دانیال حکیمی، زهره صفوی و رضا فهیم در این فیلم بازی کرده‌اند.

شبکه سه سیما

فیلم تلویزیونی «جان لیلی» به کارگردانی کرامت پور شهسواری، پنجشنبه 17 آذر ساعت 10 از شبکه سه سیما پخش می‌شود. در این فیلم خواهید دید: ننه آقا، پیرزن مهربان و دوست‌داشتنی است که محبوبیت زیادی در بین اهالی روستا دارد و مدتی می‌شود که از یحیی، تنها پسر مرزبان خود، خبری ندارد. بهادر زمانی، امین ایمانی و فریده دریامج در فیلم تلویزیونی «جان لیلی» بازی کرده‌اند.

«کمال‌الملک» با «استشهادی برای خدا» به تلویزیون آمد

فیلم تلویزیونی «دا، آنا، مادر» به کارگردانی فرشاد صالحی، جمعه 18 آذر ساعت 10 به روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود. داستان این فیلم، روایتگر استقامت مادران جانبازان دفاع مقدس و مروج فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی است. این فیلم شامل سه فصل است. آزیتا ترکاشوند، احمدرضا رافعی، اردوان محمودیان و علی اسماعیلی از بازیگران این فیلم هستند.

شبکه چهار سیما

فیلم سینمایی «کمال الملک» به کارگردانی علی حاتمی، جمعه 18 آذر ساعت 20:30 از شبکه چهار روی آنتن می‌رود. «کمال الملک» به زندگی نقاش برجسته ایرانی، کمال‌الملک می‌پردازد. جمشید مشایخی، عزت‌الله انتظامی، محمد علی کشاورز، داود رشیدی و علی نصیریان در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

شبکه پنج سیما

فیلم تلویزیونی «سفر داوود» به کارگردانی ابراهیم نعمتیان، پنج‌شنبه 17 آذر ساعت 13:30 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود. این فیلم داستان زندگی یک پسر بچه به نام داوود است که با پدرش باقر و نامادریش که باردار است زندگی می‌کند. او یک روز با تفنگ بادی بچه‌های روستا یک شلیک می‌کند که به زیر چشم یکی از بچه‌ها می‌خورد. ابوالفضل قدیمی، حمید ابراهیمی، فهیمه مومنی و بهاره سعیدی در فیلم سینمایی «سفر داوود» بازی کرده‌اند.

شبکه نمایش

فیلم تلویزیونی «سبز به رنگ زمرد» به کارگردانی سید روح الله حجازی، پنج شنبه 17 آذر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم داستان مادر یک جاویدالاثری است که منتظر بازگشت فرزندش است. رابعه مدنی، رحمان باقریان، علیرضا جعفری و مروارید کاشیان در این فیلم نقش‌آفرینی کرده‌اند.

«کمال‌الملک» با «استشهادی برای خدا» به تلویزیون آمد

فیلم سینمایی «دیگه چه خبر» به کارگردانی تهمینه میلانی، جمعه 18 آذر ساعت 13 از شبکه نمایش پخش می‌شود. در خلاصه داستان آمده است: رفتار و شوخی‌های فرشته، دانشجوی باهوش رشته ادبیات، موجب سوء تفاهم برای مسئولان دانشکده می‌شود. آن‌ها او را از تحصیل معلق می‌کنند. ماهایا پطروسیان، دانیال حکیمی، پروین سلیمانی، جهانگیر الماسی و حمید جبلی در فیلم سینمایی «دیگه چه خبر» بازی کرده‌اند.

شبکه امید

فیلم تلویزیونی «قصه من و دوچرخه بابام» به کارگردانی فیاض موسوی، چهارشنبه 16 آذر ساعت 18 از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم درباره حامد، نوجوانِ 14 ساله‌ای است که به اتفاق مادر و خواهر کوچکترش در یکی از محلات قدیمی کاشان زندگی می کنند. شبنم مقدمی، امیررضا محمدی، محمدعلی میلانلو، سجاد هنرمند و حسین عامل قناد در این فیلم بازی کرد‌ه اند.

«کمال‌الملک» با «استشهادی برای خدا» به تلویزیون آمد

فیلم سینمایی «کانی مانگا» به کارگردانی سیف‌الله داد، جمعه 18 آذر ساعت 18 از شبکه افق پخش خواهد شد. در این فیلم خواهیم دید: یک هواپیمای عراقی در منطقة کانی مانگا ـ واقع در کردستان ایران ـ سقوط می‌کند و خلبان آن که جان سالم بدر برده می‌گریزد. فرامرز قریبیان، علی ثابت، عبدالرضا اکبری، رضا رویگری، کاظم افرندنیا و عزیز حاتمی در فیلم سینمایی «کانی مانگا» هنرنمایی کرده‌اند.

شبکه سلامت (با رابط ناشنوا)

فیلم سینمایی «بچه‌های ابدی» به کارگردانی پوران درخشنده، جمعه 18 آذر ساعت ۱۱ با رابط ناشنوایان از شبکه سلامت پخش می‌شود. «بچه‌های ابدی» روایتی است از جوانمردی پسری به نام ایمان که در فقدان پدرش از مادر و برادری که دچار سندروم داون می باشد سرپرستی می کند و حالا ایمان در آستانه ازدواج قرار گرفته و با نامزدش، نگار، تنها یک شرط دارد و آن حمایت از برادر بیمارش است. شهاب حسینی، الهام حمیدی، هادی مرزبان، پانته آ بهرام، آهو خردمند و فلور نظری در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

انتهای پیام
captcha