دسترسی به بیش از 300 عنوان کتاب فاطمی دیجیتالی
کد خبر: 4105446
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷

دسترسی به بیش از 300 عنوان کتاب فاطمی دیجیتالی

کتابخانه نور بیش از 300 عنوان کتاب دیجیتالی درباره حضرت فاطمه زهرا(س) را در خود جای داده است.

دسترسی به بیش از 300 عنوان کتاب فاطمی در کتابخانه دیجیتالیبه گزارش ایکنا؛ حضرت فاطمه(س) برترین بانو، سرور زنان عالم، دختر پیامبر اکرم(ص) و خدیجه کبری(س)، همسر امام علی(ع) و یکی از پنج تن آل عبا است که او را می‌توان آینه تمام‌نمای پیامبر اسلام دانست. زندگی کوتاه، اما پربار این بانوی بزرگوار، سراسر درس زندگی است و مطالعه در آن می‌تواند برای جامعه امروز سازنده و مؤثر باشد.
 
کتابخانه دیجیتالی نور، مجموعه‌ای از کتاب‌هایی را که درباره حضرت فاطمه(س) به نگارش درآمده‌اند به صورت دیجیتالی در دسترس علاقه‌مندان قرار داده است تا به راحتی بتوانند به کتاب‌های زیادی در این زمینه دسترسی داشته باشند و آن‌ها را مطالعه کنند.
 
در این کتابخانه ۳۲۹ عنوان کتاب درباره تاریخ زندگانی از ولادت تا شهادت، فضائل و مناقب، خاندان و فرزندان، سیره اخلاقی و تربیتی، آیات و روایات، صحیفه فاطمیه، حضرت در آیینه ادعیه و زیارات، حماسه بزرگ فاطمی، فرهنگ و معارف فاطمی، فدک در طول تاریخ، خطبه‌های حضرت زهرا(س)، ادبیات مقاومت و ایثار، پاسخ به شبهات، کتابشناسی فاطمی و ... وجود دارد.
 
عناوین برخی از کتاب‌های موجود در کتابخانه تخصصی این بانوی گرامی عبارت از الموسوعه الکبری عن فاطمة الزهرا(۲۵ جلدی)، موسوعه فاطمه الزهرا(۱۰ جلدی)، شرح خطبه حضرت زهرا(دو جلدی)، مصحف فاطمی، فاطمه(س) الگوی زن مسلمان، دادنامه حضرت زهرا(س)، مناقب فاطمی در شعر فارسی، فضائل فاطمة الزهراء عند حاکم نیشابوری، معجزه السماء فی التوسل بفاطمه الزهراء سلام الله علیها، پژوهش گونه‌ای درباره مصحف فاطمی، حقیقت مصحف فاطمه عند الشیعه، خطبه حضرت فاطمة الزهرا(س) و درآمدی بر سیره فاطمی است.
 
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و نیز استفاده از این کتاب‌ها، به پایگاه کتابخانه دیجیتال نور مراجعه کنند.
انتهای پیام
captcha