محافل قرآنی یادبود شهدای امنیت سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4105776
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷

محافل قرآنی یادبود شهدای امنیت سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی سیستان و بلوچستان گفت: محافل انس با قرآن یادبود شهدای امنیت و چهلمین روز شهادت حجت‌الاسلام شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآنسیدمهدی پورموسوی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: محافل انس با قرآن در آستانه چهلمین روز شهادت حجت‌الاسلام سجاد شهرکی، امام جماعت مسجد مولای متقیان زاهدان و یادبود سایر شهدای امنیت استان با مشارکت دستگاه‌ها و نهادهای قرآنی استان برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه مکان برگزاری این محافل در مسجد جامع زاهدان و مسجد مولای متقیان(محل شهادت شهید شهرکی) پیش‌بینی شده است، اضافه کرد: این محافل 24 آذرماه، پس از اقامه نماز مغرب و عشا با تلاوت قاریان استانی و سخنرانی با هدف «تبیین ابعاد جنگ ترکیبی در ناامنی‌های اخیر» همراه است.


بیشتر بخوانید:


پورموسوی تصریح کرد: همچنین به مناسبت سومین سال شهادت سردار سرلشکر قاسم سلیمانی و همراهانش(13 دی‌ 1398) در نظر داریم تا در سراسر استان 114 محفل انس با قرآن با هدف تبیین ابعاد حقوقی و بین‌المللی ترور سپهبد شهید قاسم سلیمانی و اقدامات تروریستی با هدف به برهم زدن صلح و امنیت بین­‌المللی و منطقه­‌ای و نقض آشکار قواعد توسط آمریکا و همدستانش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha