چهارمین دوره جشنواره «رسانه و عدالت» در کرمان برگزار می‌شود
کد خبر: 4106182
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶

چهارمین دوره جشنواره «رسانه و عدالت» در کرمان برگزار می‌شود

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان گفت: فراخوان چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان به‌زودی منتشر و این جشنواره پس از دریافت آثار و داوری، در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه و عدالت

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کرمان در نشست هم اندیشی رئیس کل دادگستری استان با مشاوران رسانه‌ای گفت: فراخوان چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان به زودی منتشر و این جشنواره پس از دریافت آثار و داوری، در سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه نخستین دوره جشنواره رسانه و عدالت در استان کرمان از سال ۹۵ با شرکت ۵۷ رسانه آغاز شد، افزود: دومین دوره جشنواره رسانه و عدالت در سال ۹۸ با شرکت ۴۱ رسانه برگزار شد و در این دوره ۹۲۰ اثر مطبوعاتی و رسانه‌ای مورد رقابت قرار گرفت.

اسلامی ادامه داد: با برگزاری سومین دوره جشنواره رسانه و عدالت در سال ۱۴۰۰، تعداد شرکت کنندگان افزایش یافت و این دوره از جشنواره با شرکت ۷۰ رسانه و با رقابت ۶ هزار و ۲۹ اثر برگزار شد است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان گفت: جشنواره رسانه و عدالت به‌عنوان یک جشنواره ابتکاری در استان کرمان مورد اقبال کشوری قرار گرفت و به الگویی برای برگزاری سایر جشنواره‌ها از جمله جشنواره نقد برتر تبدیل شد.

وی با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره‌های رسانه و عدالت موجب گسترش ارتباط رسانه‌ها با دادگستری و ارتقای رسانه‌ها می‌شود، گفت: آشنایی مردم با نقش دادگستری و نهادهای وابسته به این قوه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و جرایم و تحلیل اخبار و گزارش‌های مربوط به دادگستری از اهداف برگزاری این جشنواره است.

اسلامی در پایان گفت: دستگاه قضایی استان کرمان در ادوار مدیریتی گذشته همواره ارتباط بسیار خوبی با رسانه‌ها داشته است و امید است که در هفته قوه قضاییه ۱۴۰۲ بتوانیم چهارمین دوره جشنواره رسانه و عدالت را با مشارکت و شادابی بیشتری داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha