خانواده شهدا پرچم‌داران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت هستند
کد خبر: 4106611
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱

خانواده شهدا پرچم‌داران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت هستند

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ایلام گفت: خانواده شهدا پرچم‌داران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستند و اگر جانفشانی آنها نبود، امروز این امنیت و سربلندی نظام اسلامی را نداشتيم.

سرهنگ کریم نصراللهی،معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ایلامبه گزارش ایکنا از ایلام به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ کریم نصراللهی، معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی ایلام، امروز، ۲۲ آذرماه با اشاره به نقش مهم خانواده‌های شهدا در ترویج فرهنگ ایثار و معنویت اظهار کرد: اگر جانفشانی شهدا و خانواده آنها نبود، امروز این امنیت و سربلندی نظام اسلامی را نداشتیم.

وی افزود: تکریم خانواده شهدا واجب و یک تکلیف است زیرا ما هر چه داریم از ایثارگری‌های شهدای عزیز و همچنین صبوری و شکیبایی خانواده معزز آنها است و امیدواریم ما نیز رهروان صدیقی برای این شهیدان گرانقدر باشیم تا عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را نسل‌های آینده بشناسند و بدانند که چه خون‌هایی برای این انقلاب و آزادی که داریم، ریخته شده است.

نصراللهی به جایگاه و منزلت شهدای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: شهدا و خانواده شهدا از ارزش‌های معنوی انقلاب هستند و پیشرفت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی کشور مدیون خون شهیدان است.ادامه راه شهدا و پیروی از آرمان‌های والای آنان یک وظیفه شرعی است چرا که درخت انقلاب با خون شهیدان آبیاری شده و همه ما امنیت موجود را مدیون شهدا هستیم.

وی سیره شهدا را بهترین معیار برای تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: شهدا با نثار خون خود امنیت امروز را به ملت ایران هدیه کردند و حالا ما وظیفه داریم از آن پاسداری کنیم.

انتهای پیام
captcha