کسب رتبه چهارم کشوری مرکز علمی ـ کاربری جهاددانشگاهی سنندج
کد خبر: 4106708
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۷

کسب رتبه چهارم کشوری مرکز علمی ـ کاربری جهاددانشگاهی سنندج

رئیس جهاددانشگاهی کردستان با بیان اینکه در حال حاضر مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج رتبه چهارم کشوری بین مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی را به خود اختصاص داده است، گفت: این مرکز به لحاظ تجهیزات آموزشی و فضای فیزیکی نیز جزو رتبه‌های اول استان بوده است.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان امروز، 22 آذرماه در نشست هیئت رئیسه جهاددانشگاهی کردستان با رئیس مؤسسه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی گفت: جهاددانشگاهی واحد کردستان از سال 1385 در استان تأسیس شده و مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج در سال 1389 با دو رشته فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی داشتن نیروی کار متخصص را از ظرفیت‌های متعالی جهاددانشگاهی کردستان ذکر کرد و افزود: جهاددانشگاهی کردستان ظرفیت و پتانسیل لازم برای توسعه و پیشرفت استان کردستان را دارد.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان با اشاره به ارتقای جایگاه جهاددانشگاهی کردستان در دو سال اخیر نسبت به سال‌های گذشته افزود: در حال حاضر جهاددانشگاهی کردستان با مسئولان استان، دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌های و مراکز آموزش عالی ارتباط و تعامل مطلوبی دارد.

اسدی با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی در جهاددانشگاهی بسط و گسترش پیدا کرده است، اظهار کرد: وجه تمایز جهاددانشگاهی با سایر نهادهای علمی فعالیت‌های فرهنگی این نهاد انقلابی است که با توسعه این بخش می‌توانیم پا به پای دانشگاه‌های استان حرکت کنیم.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان به آغاز فعالیت مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج از سال 89 با دو رشته اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این مرکز با 13 رشته فعال در مقطع کاردانی و 14 رشته فعال در مقطع کارشناسی فعالیت خود را در سطح استان ادامه داده است.

وی به فضای آموزشی این دانشگاه اشاره کرد و گفت: مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج با مساحت پنج هزارو 300 متر مربع در شش طبقه جزو بزرگترین مجموعه‌های آموزشی بین مراکز علمی - کاربردی استان کردستان محسوب می‌شود.

اسدی با اشاره به اینکه این مرکز در حال حاضر در جذب دانشجو رتبه چهارم کشور بین مراکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی را به خود اختصاص داده است، افزود: به لحاظ تجهیزات آموزشی و فضای فیزیکی نیز جزو رتبه‌های اول استان بوده است.

وی به تعداد دانشجویان مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج اشاره کرد و گفت: در سال گذشته 448 دانشجو در ترم مهرماه و 481 دانشجو در ترم بهمن ماه در این دانشگاه ثبت‌نام کرده‌اند که در ترم مهرماه امسال 484 نفر پذیرش دانشجو داشته‌ایم.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان افزود: مرکز علمی - کاربردی جهاددانشگاهی سنندج ظرفیت رساندن خود به جایگاه متعالی در سطح استان را دارد و در این بخش نیازمند تعامل و حمایت هرچه بیشتر مؤسسه علمی - کاربردی جهاددانشگاهی هستیم.

وی در پایان یادآور شد: واحدهای فرهنگی، پژوهشی، پشتیبانی، آموزش و اشتغال جهاددانشگاهی کردستان به نسبت گذشته فعالیت‌های چشمگیری را در سطح استان به سرانجام رسانده‌اند که نتیجه تلاش و مساعدت همکاران این واحدها بوده است

انتهای پیام
captcha