طرح‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود
کد خبر: 4106731
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۰

طرح‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه جامع علمی کاربردی اجرا می‌شود

تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با مأموریت‌ دفتر نهاد نمایندگی رهبری در توافق نامه این دانشگاه و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه امضا شد.

به گزارش ایکنا، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، توافق‌نامه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه به امضای طرفین رسید.

با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری‌فرد، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی و حجت‌الاسلام والمسلمین ملانوری، معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه‌های علمیه، این توافق‌نامه امضا شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین نصیری‌فرد، در این خصوص اظهار کرد: این توافق نامه با محورهای همکاری و تعامل در تدوین و اجرای طرح‌های فرهنگی و تبلیغی در دانشگاه جامع علمی کاربردی متناسب با مأموریت‌های دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، تأمین ائمه جماعات و فراهم کردن زمینه حضور مبلغین به صورت ثابت و روزانه در مراکز آموزش علمی کاربردی سراسر کشور، همکاری در تدوین فقه المشاغل و فقه کاربردی متناسب با سرفصل‌های آموزشی مورد نیاز در دانشگاه جامع علمی کاربردی و همکاری در تولید محتوا و بسته‌های فرهنگی و تبلیغی مورد نیاز دانشگاه جامع علمی کاربردی است.

انتهای پیام
captcha