سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان منصوب شد
کد خبر: 4108093
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۶

سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان منصوب شد

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حکمی، عباس نعمتی را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان منصوب کرد.

عباس نعمتی سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی اصفهان

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از روابط‎ عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی، دبیرکل این نهاد ضمن تقدیر از خدمات رمضانعلی معتمدی در دوره مدیریت بر اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان، طی حکمی، عباس نعمتی را با حفظ سمت، به‌عنوان سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان منصوب کرد.

متن این حکم به شرح زیر است:

«برادر گرامی جناب آقای عباس نعمتی

با سلام
نظر به تعهد و سوابق جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان» تعیین می‌شوید.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همه مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست. انجام این وظیفه خطیر و دلپذیر، به‌ویژه در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قامت یک واجب فرهنگی جلوه‌گر است.

ضمنا از زحمات حجت‌الاسلام آقای رمضانعلی معتمدی در آن اداره‌کل تشکر می‌نمایم. امید است در سایه توجهات ذات باری‌تعالی و بهره‌مندی از همکاری و همدلی با مقامات استان، اعضای محترم انجمن‌ها و همکاران گرامی در تحقق اهداف و سیاست‌های توسعه کمی و کیفی کتابخانه‌های عمومی کشور و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی موفق و مؤید باشید.»

یادآور می‌شود، عباس نعمتی، متولد ۱۳۵۴، دانش‌آموخته کارشناسی مدیریت صنعتی است و مسئولیت‌های گوناگونی از جمله مدیریت اداره‌کل امور استان‌ها در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور را به عهده داشته و در حال حاضر، به‌عنوان مدیر هسته گزینش مشغول به فعالیت است.

انتهای پیام
captcha