شب یلدای 100 کودک کار در مقبره علامه مجلسی(ره)
کد خبر: 4108445
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵

شب یلدای 100 کودک کار در مقبره علامه مجلسی(ره)

اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ویژه‌برنامه‌ای به‌مناسبت شب یلدا با حضور 100 نفر از کودکان کار به همراه خانواده‌ آنها برگزار می‌کند.

کودکان کار

حجت‌الاسلام روح‌الله بیدرام، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان از برگزاری مراسم شب یلدا با حضور 100 کودک کار خبر داد و اظهار کرد: این برنامه شاد و متنوع همراه با اهدای جوایز و پذیرایی با هدف شادی این کودکان در مقبره علامه مجلسی(ره) برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از رویکردهای اداره اوقاف، اجرای خدمات اجتماعی است، گفت: مراکز افق که در بقاع متبرکه فعال هستند، با فعالیت‌‎های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در خصوص تحقق خواسته مقام معظم رهبری مبنی بر تبدیل بقاع متبرکه به قطب‌ فرهنگی گام برمی‌دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان افزود: در پی این هستیم که امامزادگان به‌عنوان ملجأ و پناه مردم در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی نقش‌آفرینی کرده و فعالیت آنها منحصر به بقعه نباشد، بلکه ارائه خدمات اجتماعی مرتبط با محل و نیازهای منطقه نیز در آنها لحاظ و برنامه‌‎ریزی شود.

وی ادامه داد: در همین راستا، از سال گذشته در شب یلدا با برنامه‌ای شاد و متنوع همراه با اهدای جوایز، پذیرایی و آیتم‌های مفرح، میزبان 100 نفر از کودکان کار به همراه خانواده‌ آنها هستیم تا سهم کوچکی در شادی این کودکان داشته باشیم.

بیدرام با بیان اینکه این برنامه با مشارکت شهرداری منطقه سه اصفهان در مرکز افق مقبره علامه مجلسی(ره) برگزار می‌‎‎شود، گفت: در ماه‌های اخیر، جشن ازدواج 300 زوج در امامزاده شاه‌ میرحمزه برگزار شد. در ماه رمضان سال جاری نیز میزبان یکصد نفر از خانواده کارگران در امامزاده ابوالعباس بودیم. در حال حاضر هم روزانه، هزار نفر در مضیف حرم زینبیه با استفاده از ژتون‌های اهدایی به خیریه‌ها، پذیرایی می‌شوند.

پریسا عابدی

انتهای پیام
captcha