راه‌یابی 6 گیلانی به آزمون شبیه‌سازی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن
کد خبر: 4109282
تاریخ انتشار : ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷

راه‌یابی 6 گیلانی به آزمون شبیه‌سازی طرح سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان با بیان اینکه 6 گیلانی موفق شدند به مرحله آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم راه یابند، گفت: در رشته تجوید زهرا دژفراخ، کبری تقی‌پور و عبدالله عارفی‌پور، در رشته صوت فاطمه عبداللهی، در رشته لحن صغری خورشیدی، در رشته وقف و ابتدا سیدرحمان سیدپور موفق به حضور در آزمون مرحله شبیه‌سازی شدند.

طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن

محمدمهدی قربانیان، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان گیلان در گفت‌وگو با ایکنا از گیلان، از اعلام نتایج مرحله کتبی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم خبرداد و اظهار کرد: نتایج سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم در رشته‌های تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن به ‌صورت مجازی برگزار شده بود، از سوی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام شد.

وی با بیان اینکه در این مرحله 6 گیلانی موفق شدند به مرحله آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن کریم راه یابند، افزود: بر همین اساس در این مرحله از آزمون 6 نفر از شرکت‌کنندگان، مجاز به راهیابی به مرحله بعدی این طرح شدند؛ نفرات پذیرفته شده در مرحله کتبی پس از شرکت در دوره آموزشی در مرحله شبیه‌سازی که 15 دی‌ماه برگزاری می‌شود، شرکت خواهند کرد.

قربانیان با بیان اینکه پس از بررسی نحوه عملکرد داوطلبان در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح مصاحبه علمی - مهارتی راه خواهند یافت، گفت: در رشته تجوید زهرا دژفراخ از رودسر، کبری تقی‌پور از لاهیجان و عبدالله عارفی‌پور از رشت، در رشته صوت فاطمه عبداللهی از رشت، در رشته لحن صغری خورشیدی از انزلی، در رشته وقف و ابتدا سیدرحمان سیدپور از لاهیجان موفق به حضور در آزمون مرحله شبیه‌سازی شدند؛ در مرحله شبیه‌سازی فایل صوتی پخش می‌شود و شرکت‌کنندگان اقدام به ارزیابی می‌کنند و کاربرگ‌های آنها جهت داوری به تهران ارسال می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف گیلان یادآور شد: در دوره‌های اول و دوم طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن 30 نفر از گیلان موفق به اخذ مدرک داوری در سطوح 1 تا 4 مسابقات قرآن کریم شده‌اند. در سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران نیز حدود 100 نفر در پنج رشته ثبت‌نام کرده بودند.

انتهای پیام
captcha