برگزاری دومین جشنواره «گوهرشاد»، پوشش اصیل ایرانی اسلامی
کد خبر: 4111847
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲

برگزاری دومین جشنواره «گوهرشاد»، پوشش اصیل ایرانی اسلامی

دومین جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد»، طرحی بر پوشش اسلامی گهرهای ایران با هدف شناسایی و تعمیم ایده‌های خلاقانه عملیاتی در زمینه مسائل و موضوعات حجاب و عفاف کشور از 5 دی‌ماه لغایت 22 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

دومین جشنواره «گوهرشاد»، پوشش اصیل ایرانی اسلامیبه گزارش ایکنا از خراسان‌رضوی و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌رضوی، دوره‌ دوم جشنواره پوشش اصیل ایرانی اسلامی «گوهرشاد» با هدف افزایش مشارکت مردم و هنرمندان در زمینه‌ تبلیغ و ترویج ارزش‌ها و باورهای حوزه‌ عفاف و حجاب و نیز شناسایی و تعمیم ایده‌های خلاقانه عملیاتی در زمینه مسائل و موضوعات حجاب و عفاف کشور از 5 دی‌‌ماه آغاز به کار کرده و تا 22 بهمن ادامه خواهد داشت.

 در دومین دوره‌ این جشنواره  که با دو رویداد «مسابقه هنری در گروه دانش‌آموزی و دانشجویی» و «ایده‌های خلاقانه  افراد و تشکل‌ها» طراحی شده و از هنرمندان دعوت شده است آثار و ایده‌های خود را در تمامی قالب‌های هنری نظیر مقاله و یاداشت، فیلم کوتاه، طراح گرافیکی، وبلاگ‌نویسی، شعر و شعار، موشن گرافیک، نماهنگ و کلیپ، انیمیشن و نقاشی و ….  ارسال کنند.

 مفهوم‌سازی و تثبیت «زیبایی اصیل» برای حجاب و پوشش اصیل ایرانی اسلامی، راهکارهای برون‌رفت از وضعیت انفعالی در حوزه عفاف و حجاب، روش‌های ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی با ترویج عفاف و حجاب، راه‌کارهای عملی برای نهادینه‌سازی عفاف و حجاب در جامعه و ارتباط عفاف و حجاب با ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه از محورهای محتوایی این جشنواره است.

بستر تارنمای جشنواره به نشانی goharshadfestival.ir و شماره 09046003032 برای ثبت‌نام و دریافت اطلاعات تکمیلی در اختیار علاقمه‌مندان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha