برگزاری آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + عکس
کد خبر: 4112435
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۲

برگزاری آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن + عکس

آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن 15 دی‌ همزمان در سراسر کشور و با حضور 321 داوطلب برگزار شد.

آزمون شبیه‌سازی طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن در سال 1401

به گزارش ایکنا، آزمون شبیه‌سازی سومین دوره طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن امروز 15 دی‌ هم‌زمان در استان‌های مختلف کشور با حضور ۳۲۱ نفر از شرکت‌کنندگان راه یافته به این مرحله برگزار شد.

راه‌یافتگان به این مرحله به منظور سنجش دقیق‌تر به داوری تلاوت‌هایی که برای آنها پخش شد پرداختند. پس از بررسی نحوه عملکرد داوطلبان در مرحله شبیه‌سازی، افراد برگزیده به مرحله پایانی این طرح که مصاحبه علمی – مهارتی است راه خواهند یافت.

پیش‌بینی می‌شود مرحله علمی – مهارتی پس از اعلام نتایج آزمون شبیه‌سازی، تا پایان سال برگزار شود. طرح سنجش، آموزش و سطح‌بندی داوران مسابقات قرآن که از آن با عنوانِ کلی «طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن» یاد می‌شود در سه مرحله آزمون کتبی، آزمون شبیه‌سازی و مصاحبه علمی – مهارتی برگزار می‌شود.

ثبت نام برای حضور در سومین دوره این طرح از اواخر مهر امسال آغاز شد و در مجموع ۶۹۹ نفر در پنج رشته تجوید، وقف و ابتدا، صحت حفظ، صوت و لحن ثبت‌نام کردند که پس از برگزاری آزمون کتبی در آبان، 321 نفر به مرحله شبیه‌سازی راه یافتند.

مدیران مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه ابراز امیدواری کرده‌اند با برنامه‌ریزی انجام شده تا قبل از آغاز مسابقات مرحله شهرستانی سال بعد بتواند منتخبان این دوره را معرفی کنند تا در دوره پیش روی مسابقات از این ظرفیت جدید بهره ببرند.

یادآور می‌شود طرح ساماندهی داوران مسابقات قرآن تا کنون در دو دوره برگزار شده است. در دوره‌های اول و دوم این طرح ۴۹۰ نفر موفق به اخذ مدرک داوری در سطوح ۱ تا ۴ مسابقات قرآن کریم شده‌اند.

 

انتهای پیام
captcha