برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» در استان مرکزی
کد خبر: 4112821
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۵

برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» در استان مرکزی

مسئول بسیج طلاب استان مرکزی از برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت» در قالب برپایی 120 غرفه خبر داد و گفت: در این جشنواره عملکرد جامعه روحانیت در حوزه‌های مختلف بازتاب مردمی پیدا می‌کند.

برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت»

حجت‌الاسلام ابوالفضل رجبی، مسئول بسیج طلاب و قائم‌مقام جشنواره «گفتمان خدمت» در استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، با اشاره به برگزاری جشنواره «گفتمان خدمت»، گفت: این طرح در راستای انعکاس فعالیت گروه‌های جهادی طلاب بسیجی، گروه‌های تبلیغی و مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشنواره یاد شده به همت کمیته امداد استان، مرکز خدمات مدیریت حوزه علمیه و سازمان بسیج طلاب استان برگزار می‌شود، ادامه داد: این جشنواره با آماده‌سازی قریب به 120 غرفه، در روز چهارشنبه، 21 دی ماه به مدت سه روز  در مصلای بیت‌المقدس اراک آغاز به کار می‌کند. البته امکان تجمیع برخی غرفه‌ها وجود دارد که در آن صورت از تعداد غرفه‌ها کاسته می‌شود.

رجبی اضافه کرد: جشنواره «گفتمان خدمت» از روز گذشته، 15 دی ماه به صورت آزمایشی در شهرستان‌ها برپا شده و مورد استقبال عموم مردم نیز قرار گرفته است. جامعه روحانیت در طول این سال‌ها خدمات بسیار کاربردی به منصه ظهور رساندند که متأسفانه رسانه‌ای نشده و مردم آگاهی کافی ندارند؛ از این رو برگزاری این جشنواره به شناخت شهروندان نسبت به عملکرد جامعه هدف منتج می‌شود.

وی تصریح کرد: روحانیون مستقر در این غرفه‌ها به معرفی عملکرد گروه جهادی و ارائه خدمات صورت گرفته در حوزه سلامت و درمان، عمرانی، حضور در طرح مواسات، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، ساخت و مرمت خانه محروم، اقدامات صورت گرفته در حوزه محرومیت‌زدایی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و قرآنی می‌پردازند.

رجبی در پایان گفت: مراسم افتتاحیه صبح روز چهارشنبه، 21 دی با حضور آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، فرزاد مخلص‌الائمه استاندار، مسئولان استان، رئیس کمیته امداد کشور، نماینده آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه علمیه کشور، مسئولان جشنواره «گفتمان خدمت» استان مازندران برگزار شده و در دو نوبت صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha