دیدار سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی
کد خبر: 4113663
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴

دیدار سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی با آیت‌الله دری نجف‌آبادی

آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، 20 دی با محسن مرادی، سرپرست جهاددانشگاهی استان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت الله دری نجف آبادی و محسن مرادی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 20 دی، در دیدار با محسن مرادی، سرپرست جهاددانشگاهی استان مرکزی، گفت: جهاد دانشگاهی باید موتور پیشران دانشگاه‌ها در همه زمینه‌ها از جمله نانو و تکنولوژی‌های جدید باشد.

وی خواستار تسریع در اقدامات این نهاد در استان شد و گفت: با برنامه‌ریزی درست باید نقاط ضعف را برطرف و نقاط قوت را گسترش دهیم. استان مرکزی استانی صنعتی است، ولی متاسفانه در این زمینه، بخش‌های پژوهشی و تحقیقات آن بسیار ضعیف هستند. اقتصاد مقاومتی و تاب‌آوری اقتصادی باید سرلوحه کارها قرار گیرد.

دری نجف‌آبادی ضمن توصیه‌هایی به سرپرست جهاددانشگاهی افزود: ایران باید در زمینه صنایع مادر مستقل باشد و وظیفه جهاددانشگاهی در این حوزه بسیار مهم است. میدان کار بسیار وسیع است و تقاضا داریم جوانان غیرتمند در این امر با قدرت ورود کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان در پایان بر ضرورت توزیع عادلانه منابع تاکید و با بیان اینکه توزیع ناعادلانه منابع باعث فساد در کشور می‌شود، افزود: جهاددانشگاهی باید در راستای تقویت اقتصاد مقاومتی، پایداری اقتصاد و اقتصاد مردمی گام‌های بلند بردارد.

انتهای پیام
captcha