مادر سیرجانی قاتل تنها فرزند خود را بخشید
کد خبر: 4113961
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۳
در آستانه ولادت حضرت زهرا(س)

مادر سیرجانی قاتل تنها فرزند خود را بخشید

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: مادر داغدار مقتول به حرمت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) رضایت بی قید و شرط خود برای عدم اجرای حکم قصاص را اعلام کرد.

بخشش محکوم به قصاص

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی دادگستری، محسن نیک‌ورز، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان با اشاره به گذشت یک مادر از قصاص قاتل تنها فرزند ذکور خود، در سالروز ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: محکوم این پرونده حدود چهار سال قبل در یک نزاع دسته جمعی، فرزند این خانواده را به قتل رسانده و بلافاصله دستگیر شده بود.

وی افزود: پس از دستگیری متهم، تکمیل پرونده و انجام رسیدگی‌های قضایی، در نهایت حکم نهایی این فرد مبنی بر قصاص نفس صادر شده و در دیوان عالی کشور مورد تأیید قرار گرفته است.

نیک‌ورز با اشاره به ابراز ندامت محکوم علیه در زندان، ادامه داد: صبح امروز، ۲۱ دی‌ماه، مادر داغدار مقتول به‌عنوان تنها ولی دم(به دلیل فوت پدر خانواده) به حرمت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) رضایت بی قید و شرط خود برای عدم اجرای حکم قصاص را اعلام کرده و با این اقدام خیرخواهانه مانع از داغدار شدن یک خانواده شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان ضمن تقدیر از نگاه خیرخواهانه ولی دم، تصریح کرد: امورات مربوط به جلب رضایت ولی دم با وساطت امام جمعه شهرستان، مقامات قضایی، مسئولان زندان و اعضای شورای حل اختلاف انجام شده است که جا دارد از تلاش‌های انجام شده در این حوزه نیز تقدیر شود.

انتهای پیام
captcha