استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حادثه دلخراش تفرش را تسلیت گفتند
کد خبر: 4114162
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۷

استاندار و نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی حادثه دلخراش تفرش را تسلیت گفتند

استاندار و نماینده ولی فقیه در مرکزی در پیامی جداگانه وقوع حادثه دلخراش در تفرش را تسلیت گفتند.

واژگونی اتوبوس در محور تفرش

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی، امروز، ۲۲ دی ماه در پی حادثه دلخراش تصادف جاده محور تفرش که موجب جان‌ باختن و مصدومیت جمعی از هم‌استانی‌های عزیز شد، پیامی صادر کرد. متن پیام بدین شرح است:

حادثه رانندگی دلخراش گردنه نقره‌کمر تفرش که منجر به کشته شدن ۶ نفر و مصدوم شدن ۱۱ نفر از هم‌استانی‌های عزیزمان شد، موجب تأثر و تألم اینجانب شد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های محترم داغدیده و آرزوی سلامتی برای مجروحان و مصدومان این حادثه، از خداوند متعال برای درگذشتگان طلب رحمت و مغفرت و برای آسیب‌دیدگان طلب شفای عاجل می‌نمایم. همگان را به رعایت ضوابط و احتیاط لازم هنگام رانندگی به خصوص در شرایط برفی و لغزندگی جاده‌ها در فصل زمستان توصیه کرده و امیدست رانندگان رعایت قوانین رانندگی را در دستور کار قرار دهند تا موجب حوادث دلخراش و غیرقابل جبران نشوند.

فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی، نیز در پیامی، این مصیبت دردناک را  به مردم شریف استان مرکزی و خانواده‌های داغدیده جان باختگان این حادثه تسلیت گفت. متن پیام بدین شرح منتشر شده است:

از لحظات اولیه وقوع حادثه، با هماهنگی صورت گرفته، تمام نهادهای درمانی و امدادی با یاری نیروهای متخصص، مجرب و امکانات و تجهیزات مورد نیاز برای امداد و نجات مصدومان این سانحه در تلاش بودند. از خداوند متعال برای آن عزیزان رحمت واسعه و برای خانواده‌های محترم آنها، صبر و شکیبایی و برای مصدومان این حادثه سلامتی مسئلت دارم.

.

انتهای پیام
captcha