دولت ایرادات نظام رتبه‌بندی معلمان را رفع می‌کند
کد خبر: 4114717
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵

دولت ایرادات نظام رتبه‌بندی معلمان را رفع می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان فارس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت این نظام را اجرایی و در ادامه اگر ایرادی داشته باشد رفع خواهد کرد.

محسن علیزاده، نماینده مردم سپیدانه و بیضا در مجلس شورای اسلامیبه گزارش ایکنا از فارس، محسن علیزاده، رئیس مجمع نمایندگان مردم فارس در مجلس شورای اسلامی، شب گذشته، 24 دی در جلسه این مجمع با مدیرکل و معاونان آموزش و پرورش استان با اشاره به اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان گفت: دولت این نظام را اجرایی و در ادامه اگر ایرادی داشته باشد رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه قطعاً مجلس در بودجه 1404 مسائل مربوط به معیشت، رفاهیات و بیمه فرهنگیان را مورد توجه قرار خواهد داد، افزود: فرهنگیان نقش مهمی در معادلات کشور دارند لذا مسائل مربوط به آنان را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

علیزاده همچنین خواستار توجه به مسائل بازنشستگان فرهنگی شد و افزود: همسان‌سازی، توانمندسازی و رفع مشکلات بیمه‌ای از مطالبات بازنشستگان است که باید به آن پرداخته شود.

نماینده مردم سپیدان و بیضا در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای جهاد تبیین شد و گفت: تبیین باید به گونه‌ای انجام شود تا دانش‌آموزان ما در جنگ رسانه‌ای تحت تأثیر رسانه‌های معاند قرار نگیرند.

وی با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و نماینده ایشان در استان فارس در خصوص اهمیت اجرایی سند تحول بنیادین در آموزش و گفت: این ظرفیت وجود دارد که با تلاش مضاعف سند تحول در استان فارس محقق شود و ما سرآمد استان‌ها باشیم.

انتهای پیام
captcha