راه‌اندازی دبیرخانه وحدت رویه دستگاه‌های عالی استانی در قم
کد خبر: 4114888
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۶

راه‌اندازی دبیرخانه وحدت رویه دستگاه‌های عالی استانی در قم

رئیس مجمع بسیجیان استان قم از راه‌اندازی دبیرخانه وحدت رویه دستگاه‌های عالی استانی سه قوه در این مجمع با هدف کمک به دولت، قوه قضاییه و مجلس خبر داد.

سیدرضا میرزاده، رئیس مجمع بسیجیان استان قمبه گزارش ایکنا از قم، سیدرضا میرزاده، رئیس مجمع بسیجیان استان قم، در نشست خبری «اجلاس عمومی سالیانه مجمع بسیجیان استان قم» که با حضور مهدی کبیری‌پور جانشین فرمانده سپاه استان قم، ظهر امروز ۲۵ دی‌ماه، در سالن جلسات شهید فخری‌زاده سالن ساختمان شهید سعیدی برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه بسیج گسترده‌ترین تشکیلات در کشور است که با همه اقشار مردم در تعامل است اظهار کرد: مجمع بسیجیان قم سازوکاری مردمی است که برای استفاده حداکثری از بدنه نخبگان جامعه در استان قم تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه ما در این مجمع به‌دنبال حل مشکلات مختلف و تبیین مسائل هستیم، یکی از ویژگی‌های این مجمع را مردم‌نهاد بودن آن عنوان کرد و افزود: ما سعی کردیم حداقل حضور نیروی رسمی سازمانی را در مجمع بسیجیان قم داشته باشیم.

رئیس مجمع بسیجیان استان قم با بیان اینکه مقام معظم رهبری مکرر در فرمایشات خود تاکید دارند که در جامعه تبیین صورت بگیرد، گفت: منظور از تبیین صرفا مسأله سیاسی نیست بلکه آگاهی نسل جوان باید در زمینه‌های مختلف افزون شود و بتواند در مقایساتی که انجام می‌دهند به نتیجه درستی برسند.

وی از راه‌اندازی دبیرخانه وحدت رویه دستگاه‌های عالی استانی سه قوه در این مجمع با هدف کمک به دولت، قوه قضاییه و مجلس خبر داد و بیان کرد: با هماهنگی انجام شده با استانداری قم، دادگستری و نمایندگان مجلس مقرر شد تا از ظرفیت جامعه نخبگانی قم در سطح کشور استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری اجلاس سالیانه مجمع بسیجیان قم تصریح کرد: این اجلاسیه روز چهارشنبه 28دی‌ماه از ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۸ در سالن کرامت استانداری قم برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha