دشمن اقتدار بسیج در حمایت از نظام را دست کم گرفت
کد خبر: 4115173
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۹

دشمن اقتدار بسیج در حمایت از نظام را دست کم گرفت

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه در فتنه اخیر برنامه‌ریزی دشمن بر پایه جعل و دروغ رویدادها از طریق فضای مجازی بود، گفت: محاسبات اشتباه دشمن این بود که اقتدار بسیج و مردم را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، دست کم گرفت.

مرتضی  کشکولی، فرمانده سپاه لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مرتضی کشکولی، فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در گردهمایی مجمع بسیجیان استان لرستان که امروز، ۲۶ دی‌ماه در سالن اجتماعات شهید سلیمانی دانشگاه لرستان برگزار شد، اظهار کرد: راهبرد استعمار نو، آن بوده است که به‌جای لشکرکشی و جنگ نظامی، بر فرهنگ و اقتصاد کشورها تسلط یابد و ایجاد رُعب، ملت‌ها را تحت سلطه درآورد.

وی با بیان اینکه تاکتیک استعمار نو آن بوده است که نیروهای خود را از داخل همان جوامع تحت ستم استعمار، انتخاب و برای حکومت، تربیت می‌کرد، افزود: انقلاب اسلامی ایران، انقلابی علیه استعمار به‌ویژه استعمار نو بود و بسیاری از راهبردهای استعمار نو را ناکام کرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان، ادامه داد: استعمار از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، شیوه‌های مختلفی را اجرا کرده است تا گفتمان انقلاب اسلامی، شکست بخورد که برعکس، هر دفعه، دشمن و استعمار، شکست خورده است.

کشکولی اضافه کرد: فتنه اخیر مهر و آبان‌ماه از جمله فتنه‌ها و جنگ دشمن بود که از ویژگی‌های آن، برنامه‌ریزی برپایه جعل و دروغ رویدادها از طریق فضای مجازی بود.

کشکولی ادامه داد: براساس نظرسنجی اخیر صورت گرفته توسط معاونت علمی و پژوهشی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان در استان، ۹۵ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی، مخالف روش شورش و اغتشاش برای بیان انتقاد و اعتراض بوده‌اند و از روش‌های قانونی، حمایت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه محاسبات اشتباه دشمن این بود که اقتدار بسیج و مردم را در حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران، دست کم گرفت، تصریح کرد: بسیج، یک مکتب فکری و چارچوب عملی برای همه ابعاد زندگی است و یک کارزار اثرگذار در برابر فتنه‌ها و آشوب‌هاست.

وی اظهار کرد: همچنین، جمع‌های نخبگانی بسیج و هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیجی، تلاش می‌کنند با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی و رویکردهای علمی و کاربردی، برای رفع مسائل جامعه، به مسئولان، یاری رسانند.

فرمانده سپاه لرستان با بیان اینکه اعتلای بیش از پیش انقلاب اسلامی از جمله اهداف مهم مکتب و فرهنگ بسیجی است افزود: تقویت فرهنگ مطالبه‌گری برای رفع مشکلات جامعه از دیگر ویژگی‌های مکتب و فرهنگ بسیجی است.

انتهای پیام
captcha