نمایشگاه قرآن همزمان با دهه فجر در سنندج برپا می‌شود
کد خبر: 4117196
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۴

نمایشگاه قرآن همزمان با دهه فجر در سنندج برپا می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج با اشاره به ضرورت باشکوه‌ برگزار شدن برنامه‌های چهل‌و‌چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلام گفت: نمایشگاه قرآن در ایام‌الله دهه فجر در سنندج برپا می‌شود.

احمد حاتمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، حجت‌الاسلام احمد حاتمیان، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و مسئول کارگروه کمیته قرآن شهرستان سنندج، امروز، پنجم بهمن‌ در اولین نشست کمیته قرآنی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، سیاست‌های کلی کمیته قرآن را بیان کرد و گفت: کمیته قرآن به عنوان یکی از مهم‌ترین کمیته‌های دهه مبارک فجر است و هر سال به عنوان یکی از کمیته‌های برتر معرفی می‌شود.

وی افزود: با توجه به شرایط کنونی کشور ضرورت دارد برنامه‌های چهل‌و‌چهارمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به شکل ویژه و باشکوه‌تر از سنوات گذشته برگزار شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج به بیان نکات حائز اهمیت در اجرای برنامه‌های قرآنی پرداخت و بیان کرد : با توجه به گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی و با بررسی نقاط ضعف و قوت برنامه‌های قرآنی سنوات گذشته باید برنامه‌های جذاب و اثرگذار برگزار و با توجه به ذائقه مخاطبان برنامه‌ریزی کرد و زمینه مشارکت برای علاقه‌مندان به حضور در اجرای برنامه‌ها را فراهم کرد.

وی به بیان وظایف دستگاه‌های عضو کمیته پرداخت و گفت: لازم است برنامه‌های شاخص قرآنی همچون محفل انس با قرآن با مشارکت دستگاه‌های عضو برگزار شود و در این محفل فعالان و خادمان قرآنی مورد تجلیل و تکریم قرار گیرند.

حجت‌الاسلام حاتمیان یادآور شد: برگزاری محافل قرآنی در سطح شهرستان، برپایی نمایشگاه قرآنی، برگزاری مسابقات قرآنی در رشته‌های مختلف، دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان مصوب شده که در ایام‌الله دهه فجر با مشارکت دستگاه‌ها‌ی عضو کمیته قرآنی انجام گیرد.

یادآور می‌شود؛ در ادامه جلسه هر کدام از نمایندگان عضو کارگروه کمیته قرآن شهرستان به بیان پشنهادات و برنامه‌های در دست اقدام خود برای برگزاری در ایام‌الله دهه فجر پرداختند.

انتهای پیام
captcha