اقدام دشمنان ضد سپاه نشان از درماندگی آنان دارد
کد خبر: 4117333
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۲

اقدام دشمنان ضد سپاه نشان از درماندگی آنان دارد

فرماندار اراک گفت: اتحادیه مستأصل اروپا بعد از ناکامی‌ها و شکست سنگین اقدامات پوچ را در دستور کار گذاشت و این اقدام از سر درماندگی و سردرگمی در برابر اقتدار ملت ایران و سپاه پاسداران است.

دیدار امیر هادی با سردار کریمی

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی سپاه روح‌الله استان مرکزی، امیر هادی، فرماندار اراک، امروز، 5 بهمن، به همراه شورای اداری این شهرستان با حضور در ستاد فرماندهی سپاه حضرت روح‌الله استان و دیدار با محسن کریمی فرمانده سپاه، ضمن اعلام حمایت و تقدیر ویژه از تلاش‌های گسترده سپاه برای خدمت به مردم و نظام و محکومیت اقدامات کشورهای تروریست پرور غربی اظهار کرد: قرار گرفتن نام فرمانده سپاه روح‌الله استان در لیست تحریم‌ها برای بار چندم توسط غربی‌ها مدال دیگری بر مدال‌های افتخارآمیز وی افزود و برگ دیگری بر افتخارات و کارنامه درخشان این فرمانده خدوم و انقلابی اضافه کرد.

هادی افزود: تحریم فرمانده سپاه استان مرکزی نشان از عملکرد درخشان و مؤثر ایشان در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان خصوص در فتنه اخیر دارد و امروز مردم استان مرکزی و شهر اراک به وجود چنین فرمانده انقلابی و مردمی افتخار می‌کنند.

وی بیان کرد: سپاه روح‌الله استان مرکزی با فرماندهی سردار کریمی افتخارات زیادی خلق کرده و امروز دشمنان وقتی از تحریم فرماندهان ارزشی سپاه نتیجه‌ای نمی‌گیرند درنهایت نهاد انقلابی سپاه رو در لیست به‌اصطلاح خودشان تروریستی قرار می‌دهند و این حرکت‌ها قطعاً محکوم‌به شکست است و ملت ایران پاسخ آنها را در ایام‌الله دهه فجر و راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند داد.

فرماندار اراک ادامه داد: اتحادیه مستأصل اروپا بعد از ناکامی‌ها و شکست سنگین در حمایت اردوکشی‌های خیابانی و خیانت‌های منافقین و تروریست‌ها این‌گونه اقدامات پوچ را در دستور کار گذاشتند و این اقدام از سر درماندگی و سردرگمی در برابر اقتدار ملت ایران و سپاه پاسداران است.

وی تأکید کرد: امروز به همراه شورای اداری شهرستان اراک برای عرض خدا قوت و اعلام حمایت همه‌جانبه از فرماندهی سپاه روح‌الله استان و تمام پاسداران و بسیجیان سلحشور در ستاد فرماندهی سپاه استان حضور پیدا کردیم تا دشمنان بدانند دولت در کنار سپاه برای خدمت به مردم و تحقق آرمان‌های نظام اسلامی نقش‌آفرینی می‌کند.

انتهای پیام
captcha