فعالیت 600 مبلغ استان مرکزی در اماکن عمومی و خصوصی
کد خبر: 4117442
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴

فعالیت 600 مبلغ استان مرکزی در اماکن عمومی و خصوصی

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی با اشاره به فعالیت بیش از 600 مبلغ از بانوان و آقایان دارای حکم رسمی از معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان، از فعالیت تخصصی مبلغین در اماکن عمومی و خصوصی سطح استان خبر داد.

حجت الاسلام حامد زمانی راد

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه استان مرکزی، حجت‌الاسلام حامد زمانی‌راد، معاون تبلیغ حوزه علمیه استان مرکزی، بیان کرد: جذب و اعزام مبلغان تخصصی به اماکن، اصناف و اقشار خاص در استان مرکزی در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 600 مبلغ از بانوان و آقایان دارای حکم رسمی از معاونت تبلیغ حوزه‌های علمیه استان، از فعالیت تخصصی مبلغین در اماکن عمومی و خصوصی سطح استان خبر داد.

زمانی‌راد ادامه داد: با توجه به بررسی‌های این معاونت و آشنایی با بوم جغرافیایی، فرهنگی و اقتصادی استان، ظرفیت‌سنجی صورت پذیرفته است و معاونت تبلیغ استان آمادگی اعزام مبلغین توانمند و مستعد را به اماکن،اصناف و اقشار خاص را دارد.

وی بیان کرد: به دلیل صنعتی بودن استان، ظرفیت اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در کارخانجات و شرکت‌ها فراهم است. در کنار این ظرفیت از فرصت ورود به مراکز خرید و بازارها، پارک‌ها و بوستان‌ها برای نشر معارف اسلامی و مشاوره اسلامی استفاده خواهیم کرد.

زمانی‌راد در پایان اشاره به ظرفیت باشگاه‌های فرهنگی ورزشی همچون آلومینیوم اراک و دیگر تیم‌های ورزشی استان، از حضور طلاب و روحانیون در اماکن ورزشی نیز خبر داد.

انتهای پیام
captcha