دهمین همایش قرآن، عترت و سلامت با همکاری المصطفی برگزار می‌شود
کد خبر: 4117470
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۲
مدیرکل قرآن و حدیث المصطفی خبر داد:

دهمین همایش قرآن، عترت و سلامت با همکاری المصطفی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدحسین رفیعی گفت: دهمین همایش قرآن، عترت و سلامت به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی قم و با مشارکت جامعةالمصطفی العالمیه اواخر سال جاری برگزار خواهد شد.

محمدحسین رفیعی، عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین رفیعی، عضو هیئت علمی جامعةالمصطفی العالمیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اعلام این خبر، اظهار کرد: دهمین همایش ملی قرآن عترت و سلامت با رویکرد بین‌المللی ویژه جامعه پزشکی کشور و با احتساب امتیاز بازآموزی و فرهنگی در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار می‌شود.

مدیرکل اداره قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه به عناوین و موضوعات همایش پرداخت و افزود: در این همایش قرآنی موضوعات و عناوین متعددی وجود دارد که؛ «مرجعیت علمی و بین‌المللی‌سازی نقش قرآن و عترت در نظام سلامت»، «نقش جامعه پزشکی جوان در توسعه گفتمان قرآن و علم»، «نقش نخبگان قرآنی جامعه پزشکی در ترویج جریان مقدس تلاوت» و «فقه و اخلاق پزشکی از منظر قرآن و عترت» برخی از آن عناوین هستند.

رفیعی اضافه کرد: این همایش با همکاری گروه قرآن عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی و اداره کل قرآن و حدیث جامعةالمصطفی العالمیه در روز‌های ۲۶ و ۲۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ در ستاد دانشگاه علوم پزشکی قم ویژه جامعه پزشکی کشور برگزار خواهد شد.

دهمین همایش قرآن، عترت و سلامت با همکاری المصطفی برگزار می‌شود

انتهای پیام
captcha