ارائه قابلیت ختم گروهی در نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور
کد خبر: 4117779
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۶

ارائه قابلیت ختم گروهی در نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور

نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور با قابلیت جدید ختم گروهی و محتوای بیشتر به همت مرکز نور عرضه شد.

قابلیت ختم گروهی در نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نوربه گزارش ایکنا؛ نرم‌افزار قرآن نور که به تازگی به‌روزرسانی شده است، علاوه بر متن قرآن کریم، حاوی ترجمه‌های قرآن، منابع تفسیری، احادیث تفسیری، فهرست موضوعی، اعلام و اسما، آیات مرتبط و اعراب قرآن است.

قابلیت‌های دیگری از قبیل جستجوی محتوا، صوت قرآن و.. برای کاربران فراهم شده است. همچنین کاربران می‌توانند پس از قطع ارتباط با شبکه از متن قرآن، ترجمه‌های دانلود شده و دو تفسیر و صوت قرآن کریم به صورت آفلاین استفاده کنند. در این نرم‌افزار صوت ۲۲ قاری برتر جهان اسلام نیز وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به شحات محمد انور، عباس امام جمعه، عبدالباسط، عبدالرحمن سدیس، عبدالله مطرود، ماهر المعیقلی، محمد ایوب، محمد جبریل، محمد حسین سعیدیان، مشاری الراشد العفاسی، مصطفی اسماعیل، معتز آقایی، منشاوی، کریم منصوری، یاسر الدوسری اشاره کرد.

قابلیت ختم گروهی در نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور

در بخش ترجمه و تفسیر نرم‌افزار قرآن ۱۲۰ ترجمه قرآن به زبان‌های فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی استانبولی و اردو و ۲۶۰ تفسیر شیعه و سنی وجود دارد. فهرست موضوعی قرآن کریم نیز در دو بخش عربی و فارسی همراه با گروه‌بندی است و اعراب قرآن مشتمل بر تحلیل صرفی، ترکیب نحوی و تحلیل بلاغی آیات قرآن کریم است.

قابلیت ختم گروهی در نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور

این نسخه قابلیت نصب بر روی دستگاه‌های اندرویدی را دارد و اضافه شدن ختم گروهی​ از جمله مهم‌ترین تغییر این برنامه در نسخه جدید است که به کاربران علاوه بر امکان ختم شخصی، اجازه ایجاد ختم قرآن و اشتراک آن با افراد مدنظر کاربر برای شکل‌دهی به یک ختم گروهی را می‌دهد.

قابلیت ختم گروهی در نسخه جدید نرم‌افزار قرآن نور

ارائه شیوه‌های مختلف مرتب‌سازی در لیست سوره‌ها، اضافه شدن بخش علاقه‌مندی‌ها در فهرست سوره‌ها، اضافه شدن جستجو در لیست دانلود صوت سوره‌ها، قابلیت انتخاب متن ترجمه‌ها در صفحه ترجمه و تفسیر، جابجایی جای عنوان سوره در صفحات نمایش مصحف که دارای مشکل بود، افزودن گزینه نمایش موارد بیشتر در لیست اتوکامپلیت جستجو (در بخش جستجو کل قرآن)، اضافه شدن رابط کاربری برای زبان اردو، افزودن ترجمه‌های جدید مانند استادولی، محلاتی و ... از دیگر تغییراتی است که که در نسخه ۲.۲ نرم‌افزار قرآن نور، علاوه بر قابلیت‌های نسخه قبل، در اختیار کاربر قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha