تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می‌شود
کد خبر: 4118164
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می‌شود

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: تالار مرکزی کرمان همزمان با ولادت امام علی(ع) افتتاح می‌شود.

تالار مرکزی کرمان

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، محمدرضا برکت، رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در بازدید از پروژه‌ تالار مرکزی کرمان، اظهار کرد: همه مباحث پروژه و هر سه سالن و فضاهای مشاعی ساختمان آماده بهره‌برداری است.

وی ضمن ابراز خرسندی از اتمام پروژه تالار مرکزی کرمان و با اشاره به قول وزیر ارشاد برای افتتاح این تالار تا پایان سال جاری، گفت: وعده وزیر محقق شد و این پروژه همزمان با ولادت امام علی(ع) به بهره‌برداری می‌رسد و پس از ۱۵ سال مردم کرمان شاهد مکانی مجهز و در شأن برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری خواهند بود.

رئیس اداره نظارت بر طرح‌های عمرانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تالار مرکزی کرمان را پروژه‌ای منحصر به فرد در ایران توصیف کرد و گفت: این پروژه از نظر فنی و اجرایی پروژه‌ای استثنایی است؛ تمام سالن‌ها مجهز به صوت و تصویر است و امیدواریم افتتاح آن سبب خیر و برکت برای هنرمندان استان کرمان باشد و اهالی فرهنگ و هنر و مردم کرمان بتوانند استفاده لازم را از مجموعه ببرند.

 

 

انتهای پیام
captcha