کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی اردبیل را پیگیری می‌کنیم
کد خبر: 4118355
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۳

کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌های قضایی اردبیل را پیگیری می‌کنیم

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: برنامه‌های ویژه‌ای در راستای کاهش آمار ورودی و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دست انجام است و در حال حاضر برخوردهای قانونی و تشکیل پرونده قضایی در راستای کاهش تخلفات و جرائم در دستور کار قرار گرفته است.

حسین کثیرلو رئیس کل دادگستری اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام والمسلمین حسین کثیرلو، رئیس کل دادگستری استان اردبیل، نهم بهمن‌ماه، در دیدار با مسئولان قضایی استان اردبیل اظهار کرد: کاهش آمار ورودی پرونده‌های قضایی به شعب قضایی و نیز برنامه‌ریزی در این زمینه برای انجام بازرسی‌ها و اجرای اقدامات پیشگیرانه در استان به عنوان اولویت‌های اساسی مطرح بوده و نباید سلیقه‌ای در این زمینه وارد عمل شویم چرا که انجام امور و فعالیت‌ها باید بر مدار قانون و مقررات باشد.

وی با اشاره به اینکه حمایت از حقوق شهروندی و داشتن حرکت‌های مناسب و اثربخش در حوزه قضایی اولویت اساسی است گفت: باید اقدامات اثربخش در حوزه قضایی با استمرار برنامه‌ها و ایجاد اعتماد بیشتر در بین عموم مردم مطرح باشد تا بتوانیم از شان دستگاه قضایی به خصوص توسط مدیران و روسا صیانت کنیم.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل خاطرنشان کرد: حمایت‌های انجام یافته دستگاه قضائی استان از سازمان‌ها برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته به مردم مورد توجه واقع شده و انتظار می‌رود بتوانیم از حمایت‌های همه‌جانبه بهره‌مند شده و مسیر ارائه خدمات  به مردم را هموارسازی کنیم.

کثیرلو اظهار کرد: در راستای پیشگیری از وقوع تخلفات اقدامات خوبی برای آموزش و آگاه‌سازی در استان انجام می‌شود تا بتوان در راستای حل مشکلات استان گام‌های اساسی برداشته و از هرگونه تخلف مصون ماند که خوشبختانه در استان اردبیل شاهد این موضوع هستیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌های ویژه‌ای در راستای کاهش آمار ورودی و کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها در دست انجام است و در حال حاضر برخوردهای قانونی و تشکیل پرونده قضایی در راستای کاهش تخلفات و جرائم در دستور کار قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha