مهمترین رسالت جامعه نخبگانی تحقق دولت اسلامی است
کد خبر: 4118406
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۱
رئیس مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج:

مهمترین رسالت جامعه نخبگانی تحقق دولت اسلامی است

رئیس مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج با بیان‌اینکه تحقق دولت اسلامی از مهم‌ترین رسالت‌های جامعه نخبگانی است، گفت: بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود و بسیجیان نخبه در تبدیل این بیانیه به گفتمان در سطح انقلاب اسلامی و سبک زندگی مردم و امور جامعه نقش و وظیفه مهمتری دارند.

کفیل رئیس مرکز هماهنگی و راهبردی سازمان بسیج

به گزارش ایکنا از گلستان، فضل الله کفیل، رئیس مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج در همایش متمرکز نخبگان بسیج استان گلستان که امروز، ۱۰ بهمن در دانشگاه فنی حرفه‌ای مائده گرگان برگزار شد، گفت: در حال حاضر در چهله دوم انقلاب اسلامی هستیم که مقام معظم رهبری با هوشیاری بیانیه گام دوم انقلاب را ترسیم کردند که راه و سند راهبری را برای ادامه مسیر انقلاب برای چهل سال آینده نشان می‌دهد.

رئیس مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج با بیان اینکه سازمان بسیج نخبگانی اولین سازمانی بود که ذیل این بیانه سند اعتلای ده ساله بسیج را ترسیم کرد، گفت: مهم ترین رسالت مجموعه بسیجیان و اندیشمندان بسیجی با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب و سند اعتلای بسیج توجه به تحقق دولت اسلامی است و در واقع جامعه اسلامی شکل نمی‌گیرد مگر اینکه قبل آن دولت اسلامی شکل بگیرد، لذا نيازمند یک همکاری و مشارکت جدی هستیم.

کفیل با بیان‌اینکه هیات اندیشه‌ورز ظرفیت نخبگانی جامعه هستند، افزود: هیات اندیشه‌ورز و جامعه نخبگانی باید در تحقق دولت اسلامی گام بردارد دولتی که صادق و مردمی و دغدغه مردم داشته باشد، لذا بسیج بسترساز و کمک کننده است.

رئیس مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج تصریح کرد: مجمع عالی بسیج اتاق فکری برای اجرای تدابیر ولی امر مسلمین، سرعت بخشیدن به روند تحقق جامعه اسلامی و پیشبرد اهداف و مأموریت‌های بسیج است.

کفیل اظهار کرد: بیانیه گام دوم انقلاب باید به گفتمان تبدیل شود و بسیجیان نخبه در تبدیل این بیانیه به گفتمان در سطح انقلاب اسلامی و سبک زندگی مردم و امور جامعه نقش و وظیفه مهمتری دارند.

رئیس مرکز هماهنگی و هم‌اندیشی راهبردی سازمان بسیج مهمترین رسالت اعضای این مجمع را تحقق مطالبات رهبری در حوزه‌های مختلف دانست وگفت: تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، مدیریت فضای مجازی، تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، تقویت روحیه مطالبه‌گری و پاسداری از ارزشهای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دیگر رسالت‌های این مجمع است که باید با همدلی تحقق یابد.

وی گفت: امید است با کمک خداوند، امام زمان(عج)، نقش شایسته‌ای در تولید علم براساس منظومه فکری مقام معظم رهبری در جهت رسیدن به قله‌های معرفت و دانش داشته باشیم.

 

انتهای پیام
captcha