تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند تقویت شبکه‌های رسانه‌ای داخلی است + عکس
کد خبر: 4118479
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۲
حجت‌الاسلام موسی کمالی بیان کرد:

تبیین دستاوردهای انقلاب نیازمند تقویت شبکه‌های رسانه‌ای داخلی است + عکس

امام جمعه جزیره خارگ گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی نیازمند تقویت مبتکرانه شبکه‌های رسانه‌ای در داخل کشور با بهره‌گیری از نیروی جوانان و پشتوانه‌های مردمی است.

همایش تجلیل از یگان‌های نظامی در جزیره خارگ شهرستان بوشهر

به گزارش ایکنا از بوشهر، همایش سیاسی فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری جزیره خارگ با رویکرد تبیین و تشریح سیاست های کلی نظام مبتنی بر دیدگاه و رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص تحولات در رویدادهای سیاسی داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، دهم بهمن‌ماه، به میزبانی گروه پدافند هوایی شهید هادی‌پور جزیره خارگ در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

امیر سرتیپ‌دوم ستاد خداد فلاح، معاون سیاسی سازمان عقیدتی ـ سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ايران، در این همایش با اشاره به راه‌اندازی اغتشاشات پیچیده اخیر در کشور توسط دولت‌های غربی، اظهار کرد: راهبرد قوی شدن در واقع راهبرد مهم مقابله نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اهداف شوم آمریکا، انگلیس و دولت‌های اروپایی در جریان اتفاقات و اغتشاشات اخیر در ایران است.

وی افزود:نقش‌آفرینی ایران در شکل‌دهی نظم جدید بین‌المللی پس از ۳۰۰ سال انفعال در عرصه سیاست جهانی و بازآفرینی نظم جدید بر هیچ کشوری پوشیده نیست. از همین رو آمریکا و هم‌پیمانانش فعالیت گسترده‌ای را در مقابل جمهوری اسلامی به شیوه‌های با تحریم پشت تحریم، جنجال پشت جنجال و شعار سیاسی پشت هیاهوی رسانه‌ای پیش گرفتند.

امیرسرتیپ دوم ستاد فلاح تصریح کرد: برابر سند امنیتی ۲۰۲۲، آمریکا برای سلطه بر جهان و منازعه برای نظم آینده حاکم بر جهان با سه چالش جدی در اضلاع چین در وضعیت جهانی، روسیه در فضای اوراسیا و ایران در منطقه غرب آسیا مواجه است.

وی گفت: در خصوص ایران به طور ویژه شش نگرانی ادعا شده که مشتمل بر دخالت ایران در امور داخلی کشور‌های همسایه، اشاعه موشکی و پهپادی، صدمه زدن به آمریکایی‌ها از جمله مقام‌های سابق، تهدید آزادی دریانوردی، پیش بردن برنامه هسته‌ای به فراسوی نیاز و نیز تضییع حقوق اساسی مردم کشور خود است.

معاون سیاسی سازمان عقیدتی ـ سیاسی آجا خاطرنشان کرد: سند امنیت ملی ۲۰۲۲ بیانگر این واقعیت است که اولویت ایالت متحده، بهره‌گیری از ساز و کارهای تاکتیکی برای کنترل قدرت، توانمندی کنش منطقه‌ای و اقتدار ساختاری جمهوری اسلامی ايران خواهد بود. در چنین شرایطی، آمریکا بر خلاف دو سال گذشته بیشتر به موازات بهره‌گیری از ابزارهایی همچون تحریم‌های اقتصادی، تلاش می‌کند تا سیاست امنیتی خود را در فضای داخلی ایران فعال کند و ساز و کارهای کنش بازدارنده را در فضای داخلی ایران در برابر قابلیت هسته‌ای و نقش منطقه‌ای ایران فراهم سازد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حاج شیخ موسی کمالی، امام جمعه جزیره خارگ با بیان اینکه انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه، جهان اسلام و غیر‌اسلام است، افزود: یکی از اهداف راهبردی دشمنان در جنگ شناختی علیه انقلاب و جمهوری اسلامی، ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه و به‌ویژه در نسل جوان نسبت به آینده از طریق سیاه‌نمایی، بزرگ کردن مشکلات، زیر سؤال بردن و یا کم‌ارزش جلوه دادن دستاوردهای انقلاب و ناکارآمد نشان دادن نظام دینی است.

امام جمعه جزیره خارگ افزود: دشمنان تلاش می‌کنند تا از طریق قدرت رسانه‌ای خود و با واقعیت‌پنداری برای جوانان ایرانی، به دنبال وارد‌ کردن خلل در پشتوانه‌های مردمی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی باشند.

حجت‌الاسلام کمالی در ادامه بیان کرد: در چنین شرایطی اهمیت تبیین دستاوردهای انقلاب و جمهوری اسلامی به‌عنوان یک وظیفه، آشکار می‌گردد.

یادآور می‌شود، در پایان این همایش از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری جزیره خارگ با اهدای هدایایی به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد جشن دهه فجر انقلاب اسلامی تقدیر شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha