شورای امر به معروف در کانون‌های مساجد لرستان تشکیل می‌شود
کد خبر: 4119163
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۲

شورای امر به معروف در کانون‌های مساجد لرستان تشکیل می‌شود

معاون فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان از تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان خبر داد.

جلسه کمیته مساجد لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، ابراهیم بهروج، معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان، عصر چهارشنبه، ۱۲ بهمن‌ماه در جلسه کمیته مساجد استان لرستان با اشاره به اهمیت هم‌افزایی بین دستگاه‌های فرهنگی، اظهار کرد: همکاری همه دستگاه‌های فرهنگی برای احیای کارکردهای مسجدمحور ضروری است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، مسجد را سنگر مقابله با این توطئه‌ها دانست و گفت: ایجاد شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر است.

بهروج ادامه داد: تشکیل شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد می‌تواند نقش مهمی در رونق فعالیت‌های فرهنگی مسجد محور و جلوگیری از بی‌تفاوتی در جامعه داشته باشد.

معاون فرهنگی، علمی و آموزش ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب و بصیرت‌افزایی در مساجد، اظهار کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر برای اجرای طرح «10 شب 10 مسجد» در دهه فجر؛ با رویکرد بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی و ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر و تبیین طرح جامع «عفاف و حجاب» آمادگی دارد.

انتهای پیام
captcha