خیاط‌خانه حرم بانوی کرامت افتتاح شد
کد خبر: 4119171
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

خیاط‌خانه حرم بانوی کرامت افتتاح شد

خیاط‌خانه حرم مطهر بانوی کرامت به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری آستان مقدس فاطمی افتتاح شد.

افتتاح خیاط‌خانه حرم بانوی کرامتبه گزارش ایکنا از قم، خیاط‌خانه حرم مطهر بانوی کرامت به همت مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری آستان مقدس فاطمی با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت این حرم مطهر و جمعی از مدیران این آستان مقدس روز گذشته، 12بهمن‌ماه افتتاح شد.

آیت‌الله‌سیدمحمد سعیدی، تولیت حرم بانوی کرامت در مراسم افتتاح خیاط‌خانه حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: این امر خیر و ارزشمند در حرم مطهر علی‌بن موسی الرضا(ع) اجرا می‌شود و تصمیم گرفتیم که این کار خیر را در حرم حضرت معصومه(س) که یک بانو هستند نیز راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه یکی از راه‌های اندوختن توشه برای روز جزا شرکت در کارهای خیر است، گفت: خداوند به بسیاری از افراد ثروت می‌دهد و آنها را هدایت کرده است که از مال خود در امور خیر مصرف کنند، بنابراین این امکان را فراهم کردیم که مردم بتوانند در پرتو این کار، خدمتی به پوشش و لباسی که زیبنده بانوان جامعه شیعی و محب اهل بیت است انجام دهند.

تولیت حرم بانوی کرامت با تشکر از خادمان حرم مطهر رضوی که در راه‌اندازی این امر خیر کمک کردند، گفت: به برکت انقلاب اسلامی ایران آنچه را که در زمان گذشته نسبت به حیا، عفاف و حجاب زن تخریب می‌شد امروز در کشور تقویت می‌شود و هر کس به سهم خودش می‌تواند در این امر خیر سهیم باشد.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین توصیه‌های شهدا در وصیت‌نامه‌شان بحث عفاف و حجاب بود، گفت: زائر واقعی کسی است که پیام‌های اهل بیت(ع) را دریافت کند و یکی از پیام‌های مهم این حرم‌ها این است که به ارزش‌های اسلام و انقلاب اسلامی و خون شهدا احترام بگذاریم.

انتهای پیام
captcha