حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از بهترین عبادت‌های سیاسی است
کد خبر: 4119433
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۲

حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن از بهترین عبادت‌های سیاسی است

امام جمعه ایلام حضور باشکوه ۲۲ بهمن را از بهترین عبادت‌های سیاسی عنوان کرد و گفت: دشمنان این همه هزینه کردند که برای دهه فجر، فجری برای مردم ما نماند، اما برای کوری چشم دشمنان باید به صحنه بیاییم.

حجت‌الاسلام کریمی‌تبار،نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه ایلامبه گزاش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، امروز، ۱۴ بهمن‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلی امام خمینی (ره) ایلام برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام علی (ع) و روز پدر گفت: حضرت امام علی (ع) الگویی است که باید از آن تبعیت و پیروی شود، هر چه معرفت ما به امام علی (ع) بالاتر باشد، عمل کردن به وظایف دینی ما نیز بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه حضرت امام علی (ع) از نوجوانی تا شهادت با شمشیرش برای خدا جهاد کرد، گفت: حضرت امام علی (ع) شخصیتی که در نوجوانی به عنوان اولین مردی که به اسلام ایمان آورده است، در برابر سختی ها، ناملایمات و مشکلاتی که برای اسلام نوپا وجود داشت، در خط مقدم دفاع از پیامبر اکرم (ص) پیشگام بوده است.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه زندگی حضرت علی (ع) مانند زندگی فقرا بود، گفت: در جامعه ما هر کس مسئولیت بیشتری دارد باید درآمد بیشتری هم داشته باشد، این مشی، علوی نیست، مسئولان جامعه باید مانند طبقه متوسط جامعه زندگی کنند و در این صورت است که مردم جان خود را عاشقانه در راه حکومت و نظام جمهوری اسلامی عاشقانه فدا می‌کنند.

کریمی‌تبار گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون، خیلی از دشمنان نظام برنامه‌ریزی و هزینه کردند تا نور انقلاب را خاموش کنند و جمهوری اسلامی را ساقط کنند، اما خودشان از بین رفتند و در حاشیه تاریخ ماندند و انقلاب ما توفنده و نورانی تر، روز به روز بهتر از گذشته در جهان نورافشانی می‌کند.

امام جمعه ایلام حضور باشکوه ۲۲ بهمن را جزو بهترین عبادت‌های سیاسی عنوان کرد و گفت: دشمنان این همه هزینه کردند که برای دهه فجر، فجری برای مردم ما نماند، اما برای کوری چشم دشمنان باید به صحنه بیاییم و شعار همیشگی مرگ بر آمریکا را سر دهیم و شعار‌هایی که شعار انقلاب اسلامی بود، استقلال آزادی جمهوری اسلامی را فراموش نکینم.

وی با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب الهی است گفت: سختی‌ها و مشکلاتی وجود دارد، ما به خاطر مسلمانان بودنمان مورد تهاجم قرار گرفتیم و برای خدا باید هزینه داد و باید تلاش کرد و روز به روز وضعیت ما بهتر خواهد شد هر روزی که اخبار کشور بیان می‌شود دستاورد‌های جدیدی حاصل شده است و وابستگی ما صادرات نفت خام کاهش پیدا کرده است.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: چهل و چهار سال در جنگ و تحریم بودیم، تبلیغات گسترده دشمن علیه مردم مسلمان را از یاد نبریم، البته با مدیریت عالی ولایت فقیه، با پایمردی مردم و ملت ایران اسلامی، روند بهبود معیشتی ما نسبت به خیلی از کشور‌های که تحت سلطه آمریکا هستند، بهتر است.

انتهای پیام
captcha