تبیین دستاوردهای انقلاب مسیر تمدن‌سازی را هموارتر می‌کند
کد خبر: 4119468
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸

تبیین دستاوردهای انقلاب مسیر تمدن‌سازی را هموارتر می‌کند

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز با تأکید بر ضرورت توجه به جهاد تبیین گفت: تبیین دستاوردهای انقلاب مسیر روشن و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی را هموارتر می‌کند.

احمد جعفری، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیرازبه گزارش ایکنا از فارس، به نقل از روابط عمومی سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز، احمد جعفری، فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 14 بهمن در همایش «انقلاب مردمی، مادران انقلابی» که توسط حوزه کوثر در فرهنگسرای طاووسیه برگزار شد، گفت: مردمی‌ترین و پایدارترین انقلاب قرن‌های اخیر با سه مولفه، مکتب توحیدی اسلام و هدایت پیامبرگونه امام راحل و رهبری و میدان‌داری مردم شجاع، استکبارستیز ایران اسلامی به پیروزی رسید.

 وی، ایام دهه مبارک فجر را فرصتی دوباره و‌ مناسب دانست تا مؤلفه‌های شکل‌گیری این نهضت تاریخ‌ساز، تحول‌آفرین و مردمی بار دیگر تبیین شود و سپس افزود: تبیین دستاوردهای انقلاب مسیر روشن و تمدن‌ساز انقلاب اسلامی را هموارتر می‌کند.

جعفری با اشاره به گذشت ۴۴ بهار از انقلاب شکوهمند اسلامی، مبنی بر اینکه این سه مؤلفه انقلاب را به پیش می‌برد، افزود: حضور گسترده مردم در راهپیمایی عظیم میلیونی در سراسر ایران اسلامی سبب شد، راهبرد دشمن از همان روز ۲۲بهمن تا هم اکنون در جهت تضعیف این مؤلفه‌ها از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نکند.

 فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز اظهار کرد: هجمه گسترده و ناجوانمردانه منافقین داخل و دشمنان خارجی به اصل ولایت فقیه و فشار حداکثری در جهت نارضایتی مردم، همچنین تلاش برای کمرنگ کردن معنویت و رنگ و بوی مذهبی در جامعه در جهت تحقق این راهبرد همچنان در دستور کار دشمن زبون و پلید قرار دارد.

 وی با بیان اینکه حمایت مردم ایران از نظام و انقلاب و رهبری برخاسته از باورهای دینی و تعهد انقلابی است و دشمن نمی‌تواند این باورها و اعتقادات را از بین ببرد، گفت: غیر از نصرت الهی، تدابیر امامین انقلاب مهمترین موضوعی که تاکنون باعث خنثی شدن همه توطئه‌های نظام سلطه و استکبار شده است حمایت بی دریغ مردم از نظام و انقلاب بوده است.

جعفری به تسخیر درآوردن افکار عمومی را یکی از راهبردهای کنونی دشمنان نظام و انقلاب خواند و گفت: دشمن برای تغییر باورها و سست کردن اعتقادات و قبضه کردن افکار عمومی، در اغتشاشات اخیر این راهبرد را به وسیله پرو پاگاندا و تبلیغات دروغین عملی کرد و بعضی از جوانان که غفلت زده از تحرکات دشمن بودند را به خیابان‌ها کشاند.

 وی، تحرکات تبلیغاتی و جنگ رسانه‌ای را بیشترین تحرکات دشمن علیه جمهوری اسلامی دانست و گفت: دشمن می‌داند برای در اختیار گرفتن تمام وجود یک ملت باید قبل از آن افکار عمومی آن ملت را در سلطه خود بگیرد و به همین خاطر از همه ابزارها استفاده می‌کند.

جعفری تصریح کرد: بودجه‌های کلان، تقویت جریانات غرب‌گرا در داخل، تقویت جریان نفوذ و مهم‌تر از همه اغوای خواص همه این موارد نشان از آن است که دشمن نمی‌خواهد الگوی غیر از تمدن غرب و غیر از لیبرال دموکراسی پیش روی ملت‌های منطقه و آزادی‌خواهان دنیا قرار بگیرد چرا که نظام سلطه موجودیت و منافع استعماری خودش را در جهت جلوگیری گسترش تفکر ناب انقلاب اسلامی می‌داند و از این موضوع نیز واهمه دارد.

 فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز در پایان با یادآوری منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین گفت: راه مقابله با شبهه‌افکنی دشمن جهاد تبیین است که هر کسی به نوبه خویش این فریضه را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام
captcha