دیدار معاون استاندار ایلام با امام جمعه دهلران
کد خبر: 4119490
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۶

دیدار معاون استاندار ایلام با امام جمعه دهلران

معاون سیاسی، امنیتی استاندار ایلام پس از حضور در آیین افتتاح و کلنگ‌زنی چندین طرح در دهلران با امام جمعه این شهرستان دیدار کرد.

دیدار معاون استاندار ایلام با امام جمعه دهلرانبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، امروز، ۱۴ بهمن ماه همزمان با سومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی محمد سبحان حسنی پس از حضور در آیین افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح با امام جمعه دهلران دیدار و گفتگو کرد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر ۷۴ پروژه در دهلران به بهره برداری و ۶ پروژه کلنگ زنی می‌شود، افزود: دهلران شهرستان ویژه با هفت هزار کیلومتر وسعت و بعد از مرکز استان دومین شهرستان به لحاظ جمعیت و دارای ۲۲۰ کیلومتر مرز است و باید متناسب با این ظرفیت‌ها بتوانیم مطلوب از آن‌ها استفاده و در رفع بیکاری تلاش کنیم و توسعه بیش از پیش را دهلران شاهد باشیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام اضافه کرد: نماینده مردم در مجلس هم بخوبی پیگیری و به دولت و مدیران کمک می‌کند و همچنین امام جمعه دهلران هم بخوبی و با دلسوزی پیگیر مسایل شهرستان هستند.

بهزاد علیزاده نماینده مردم دهلران درمجلس شورای اسلامی هم در این دیدار گفت: ۴۴ سال را علیرغم توطئه‌های دشمنان پشت سر گذاشتیم و به یاری خدا و رهبری و حضور مردم توطئه‌ها ناکام ماند و مردم علیرغم برخی مشکلات همچنان پای نظام و انقلاب و ولایت هستند.

وی یادآور شد: دهه فجر فرصتی برای پرداختن به کارنامه دولت و بیان عملکردهاست و در جراحی اقتصادی کار‌های اساسی خوبی شده که امیدواریم شاهد رشد اقتصادی باشیم و در جهاد تبیین که مورد تاکید رهبری است مردم را در جریان امور قرار دهیم.

نماینده مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس ادامه داد: مهمترین مطالبات دهلران ریل و راه آهن است که باید هم از سمت استان و هم دهلران انجام شود و مرز چیلات نقش و جایگاه ملی دارد در حوزه اقتصادی و جابجایی مسافر نیز مؤثر و نیاز است گشایش یابد.

وی توجه به راه‌های شهرستان از سمت دهلران به اندیمشک و مهران را از دیگر مطالبات جدی مردم برشمرد و تاکید کرد: امیدواریم مجموعه تلاش‌ها منجر به رضایتمندی مردم شود.

حجت‌الاسلام سیدمحسن موسوی، امام جمعه دهلران نیز در این دیدار با تبریک دهه فجر گفت: دهه فجر هم جشن انقلاب و جشن خدمت رسانی و بهره برداری از پروژه هاست.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به ظرفیت‌های دهلران و وسعت آن افزود: بکارگیری نیرو‌های بومی یک ضرورت است و مدیران شرکت‌ها نباید به بومی‌های بیکار بی‌مهری کنند و از نماینده مجلس و استاندار خواستاریم به این مهم توجه ویژه کنند.

انتهای پیام
captcha